Twój samolot się spóźnia? Odbierz KitKata!

Twój samolot się spóźnia? Odbierz KitKata!

Skoro czas na przerwę, czas na KitKat. Brazylijska agencja JWT i marka KitKat stworzyły automat oferujący darmowe batony pasażerom, których samoloty zostały opóźnione.

Na lotnisku Congonhas w Sao Paulo pasażerowie, których loty zostały opóźnione, mogli zeskanować swój bilet i dostać batony KitKat za darmo. To przykład idealnego wykorzystania technologii, która opiera się na przepływie informacji w czasie rzeczywistym i odzwierciedla nowoczesny sposób wykorzystania danych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

KitKat nie raz zaskoczył nas pomysłem na spędzenie przerwy. Podczas jednej ze swoich akcji marka przekształciła 3 wiaty przystanków autobusowych w maszyny do tańca. Czekający na autobus zostali zaproszeni do tańca, a gdy gra dobiegała końca - mogli pobrać batona jako nagrodę!

A czy widzieliście inne niespodzianki, które można przygotować dla osób czekających na przystankach komunikacji publicznej? Koniecznie sprawdźcie → tutaj i tutaj.

PS2

J. Walter Thompson stworzył dla marki KitKat również billboard, który był poparciem dla akcji mającej na celu oszczędzanie energii. Kiedy 24 marca, o godzinie 20.30 świat wyłączał światła na 60 minut, billboard marki również zgasł.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij