Na lotnisku Congonhas w Sao Paulo pasażerowie, których loty zostały opóźnione, mogli zeskanować swój bilet i dostać batony KitKat za darmo. To przykład idealnego wykorzystania technologii, która opiera się na przepływie informacji w czasie rzeczywistym i odzwierciedla nowoczesny sposób wykorzystania danych.
PS
Zobacz również
KitKat nie raz zaskoczył nas pomysłem na spędzenie przerwy. Podczas jednej ze swoich akcji marka przekształciła 3 wiaty przystanków autobusowych w maszyny do tańca. Czekający na autobus zostali zaproszeni do tańca, a gdy gra dobiegała końca – mogli pobrać batona jako nagrodę!
A czy widzieliście inne niespodzianki, które można przygotować dla osób czekających na przystankach komunikacji publicznej? Koniecznie sprawdźcie → tutaj i tutaj.
PS2
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
J. Walter Thompson stworzył dla marki KitKat również billboard, który był poparciem dla akcji mającej na celu oszczędzanie energii. Kiedy 24 marca, o godzinie 20.30 świat wyłączał światła na 60 minut, billboard marki również zgasł.
Słuchaj podcastu NowyMarketing