Po przeglądzie 55 pomysłów na marketingowe wykorzystanie ławek pokazujemy zagraniczne przykłady niestandardowych działań prowadzonych na przystankach autobusowych.
Na początek interaktywny przystanek przygotowany dla marki Cadbury – czekający na autobus mogli wziąć udział w interaktywnej grze, w której ich zadaniem było wyłapanie w ciągu 20 sekund jak najwięcej wyskakujących jajek Creme Eggs poprzez uderzenie ich na powierzchni citylighta. (więcej reklam dla miłośników czekolady)
Zobacz również
McDonald’s wykorzystał przystankowe citylighty do promocji darmowej kawy. W nośnikach reklamowych zainstalowano urządzenia, które wytwarzały parę, unoszącą się z kubka, dzięki czemu ukazywała się informacja, że kawa jest już gotowa:
Mieszkańcy północnej części Szwecji, mają tylko ok. 3 godzin światła dziennego w okresie zimowym. Lokalna firma energetyczna zamieniła przystanki autobusowe w salony terapii, dzięki czemu czekający na autobus mieli okazję wypełnić się nową energią.
Firma Qualcomm przygotowała niespodzianki, dla osób, które czekając na autobus odwiedziły jej stronę mobilną. Tak powstał najlepszy przystanek autobusowy. (Wirusowa kampania “Best Bus Stop Ever” znalazła się wśród 5 ulubionych reklam Hanny Zaborskiej z JOJO Mobile w przeglądzie “Reklamy kobiecym okiem”)
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poniżej przegląd 60 niestandardowych, ambientowych zagranicznych akcji z wykorzystaniem wiat przystankowych – polskie realizacje przedstawimy niebawem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing