60 zagranicznych pomysłów na marketingowe wykorzystanie wiat przystankowych

60 zagranicznych pomysłów na marketingowe wykorzystanie wiat przystankowych
Citylighty z termometrem, interaktywne ekrany dotykowe i gry, urządzenia rozprzestrzeniające zapach kawy - jakie niespodzianki można przygotować dla osób czekających na przystankach komunikacji publicznej?
O autorze
1 min czytania 2013-05-16

Po przeglądzie 55 pomysłów na marketingowe wykorzystanie ławek pokazujemy zagraniczne przykłady niestandardowych działań prowadzonych na przystankach autobusowych.

Na początek interaktywny przystanek przygotowany dla marki Cadbury – czekający na autobus mogli wziąć udział w interaktywnej grze, w której ich zadaniem było wyłapanie w ciągu 20 sekund jak najwięcej wyskakujących jajek Creme Eggs poprzez uderzenie ich na powierzchni citylighta. (więcej reklam dla miłośników czekolady)

McDonald’s wykorzystał przystankowe citylighty do promocji darmowej kawy. W nośnikach reklamowych zainstalowano urządzenia, które wytwarzały parę, unoszącą się z kubka, dzięki czemu ukazywała się informacja, że kawa jest już gotowa:

Mieszkańcy północnej części Szwecji, mają tylko ok. 3 godzin światła dziennego w okresie zimowym. Lokalna firma energetyczna zamieniła przystanki autobusowe w salony terapii, dzięki czemu czekający na autobus mieli okazję wypełnić się nową energią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma Qualcomm przygotowała niespodzianki, dla osób, które czekając na autobus odwiedziły jej stronę mobilną. Tak powstał najlepszy przystanek autobusowy. (Wirusowa kampania “Best Bus Stop Ever” znalazła się wśród 5 ulubionych reklam Hanny Zaborskiej z JOJO Mobile w przeglądzie “Reklamy kobiecym okiem”

Poniżej przegląd 60 niestandardowych, ambientowych zagranicznych akcji z wykorzystaniem wiat przystankowych – polskie realizacje przedstawimy niebawem. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przykłady z Polski

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się