Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Reklamy dla miłośników czekolady

Reklamy dla miłośników czekolady
12 kwietnia przypada Światowy Dzień Czekolady, która, trzeba przyznać, jest wyjątkowo wdzięcznym obiektem do reklamowania. Zapraszamy więc na przegląd najciekawszych reklam związanych z tym przysmakiem.
O autorze
0 min czytania 2013-04-12

fot. Zaini

Na początek reklama, która wzbudziła ostatnio wiele emocji, ponieważ na jej potrzeby… „wskrzeszono” Audrey Hepburn.

Poniżej reklama, w której udział wziął sam Salvador Dali.

Tutaj reklama, w której w pewnym sensie udział wziął Phil Collins 😉

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Case study genialnej, greckiej kampanii promującej czekoladę Lacta. Trzeba zobaczyć!

Czekolada a sprawa narodowa? Kolejne świetne case study. Tym razem Rumunia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wiadomość zakodowana w czekoladzie?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czym można zapłacić za ulubioną czekoladę? Może jakimś miłym, drobnym uczynkiem?

Karokiss – czyli walentynkowa Milka.

Czekoladę można również reklamować w kontrowersyjny sposób.

GPS w czekoladzie? Po co? Odpowiedź znajdziecie reklamie poniżej.

W poniższej galerii znajdziecie jeszcze więcej kreatywnych, ciekawych i smacznych reklam związanych z czekoladą. Zapraszamy! 

Polecamy także przegląd reklam towarzyszących Światowemu Dniu Bez Samochodu, Dniu Kobiet, Dniom Babci i Dziadka, Walentynkom, Prima Aprilis, Światowemu Dniu AIDS oraz 10 spotów promujących poprawną polszczyznę.