– Jeśli akurat są Walentynki lub Dzień Kobiet, to normalną rzeczą jest to, że mój newsfeed będzie pełen róż, życzeń i serduszek. Tylko, czy nie jest to wbrew regule „wyróżnij się lub zgiń”, która powinna przyświecać markom obecnym w społecznościówkach? – zastanawia się Jakub Prószyński w artykule o 5 zasadach dobrego okazjonalnego contentu.
Zobacz również
14 lutego wśród agencji socjalnie zaszalała 180hb zakładając profil na Google+. GoldenSubmarine przygotowała specjalną aplikację, K2 Internet galerię apetycznych zdjęć, a LoveMobile specjalną stronę internetową przystosowaną do przeglądania na różnych urządzeniach.
„Kocham Cię ruda!” to nasze ulubione wyznanie marek alkoholi wysokoprocentowych:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W top 5 postów opublikowany przez marki piw najbardziej spodobały się nam życzenia Somersby, Guinnessa, Heinekena, Lecha Pils oraz Żywca. Piwo Perła przygotowało walentynkowy kolaż zdjęć swoich fanów, Drevny Kocur i Kompania Piwowarska okolicznościowe aplikacje.
Zagadka opublikowana na fan page’u Volkswagen Bank direct najmocniej przyciągnęła naszą uwagę w sektorze banków:
W sektorze handel, usługi, rozrywka najbardziej spodobały się nam posty IKEA oraz Starego Browaru:
W kategorii żywność najbardziej spodobały się nam akcje marek Frugo, w ramach krórej ułożono na krakowskim rynku mocno różowe serce oraz kapsLOVE Tymbarka. Serca naszej redakcji podbiły także Mały Głód, Felix oraz Robico.
W kategorii kosmetyki największy uśmiech wywołało pytanie zadane przez Axe:
oraz cover photo na fan page’u Nivea Polska:
Wśród miast najbardziej spodobał się nam wpis serwisu trójmiasto.pl:
W przypadku marek motoryzacyjnych wybraliśmy post Mercedesa AMG:
W kategorii odzież najmocniej przyciągnęły naszą uwagę życzenia Nike Running Polska:
Spośród producentów telefonów i operatorów sieci telefonicznych do naszych serc i rozumów najbardziej trafiły życzenia Play:
W sektorze organizacji pozarządowych szczególnie naszą uwagę przyciągnął długi wpis Fundacji Serce Dziecka oraz przemyślane życzenia Szlachetnej Paczki, przypominające o możliwości przekazania 1% na jej wsparcie:
PlayStation wykorzystało walentynkowy post do przygotowania ankiety:
a marka Nikon zorganizowała konkurs na Pintereście:
W poniższej galerii walentynkowy przegląd postów ponad 100 marek:
Warto pamiętać, że Reklamy z sercem to nie tylko walentynkowe kampanie a tak wyglądają Walentynki: w mobile marketingu, e-commerce i wg blogerów.