Reklamy z sercem, czyli nie tylko walentynkowe kampanie

Reklamy z sercem, czyli nie tylko walentynkowe kampanie
Czerwone serduszka są jednym z symboli Walentynek. Podobne kształty i prawdziwe serca pojawiają się m.in. także w reklamach Axe, Absolutu, BMW i Nissana, linii lotniczych British Airways, operatora Orange, noży WMF, maszynek do golenia Wilkinson, pokarmu dla kotów Sheeba czy zoo w Kolonii.
O autorze
1 min czytania 2013-02-14

Z okazji Walentynek Wilkinson promuje gładkie pocałunki w sieci RossmannDurex wraz z Listonic przygotowały akcję mobilną, a Tablica po raz drugi zachęca do pozbycia się pamiątek po ekspartnerze w akcji „Wystaw rogi na Tablicy”. Paczkomaty InPost przygotowały przewodnik po walentynkowych trendach w e-commerce.

14 lutego w ponad 200 krajach i 25 miastach w Polsce kobiety, dziewczęta i dziewczynki, a także mężczyźni, którzy naprawdę kochają i wspierają kobiety, zatańczą w ramach kampanii społecznej „One Billion Rising”, by w ten sposób nagłośnić problem przemocy wobec kobiet i protestować przeciwko temu zjawisku.

W markowym podsumowaniu roku 2012 Tomir Kaczmarek, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services jako najważniejsze wydarzenie marketingowe minionego roku wymienił w obszarze technologii widoczne odwrócenie trendu innowacji technologicznych, gdzie człowiek musiał dotąd uczyć się maszyny – w kierunku, w którym to maszyny dopasowywują się do człowieka, tak poprzez hiperpersonalizację, multisensoryczność, ale i nacisk na intuicyjność rozwiązań. 

Przykład takiego multisensorycznego automatu można było zobaczyć rok temu podczas Walentynek w centrum handlowym w Istambule: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku w niebo poszybowały czerwone balony:

Ciekawą akcję przygotowała także marka Sprite:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rok temu Milka w Polsce przygotowała kampanię „Śmiało, powiedz dziś kocham” , w tym roku w Hiszpanii można wziąć udział w zabawie Karaokiss:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kształt serca można zobaczyć m.in. w reklamach alkoholi, mebli, jeansów, kawy, noży, maszynki do golenia czy zoo:

Serce występuje również w reklamach fundacji charytatywnych, odzieży, samochodu, karmy dla kotów, szkoły języków obcych i noży:

Oto przykłady 40 kampanii promocyjnych z sercem:

Na koniec coś dla osób zmęczonych Walentynkami: