Wystartowała mobilna kampania promująca najnowszy produkt Durex – Performax Intense, prezerwatywę zaprojektowną tak, aby kochankowie mogli osiągnąć wspólny orgazm. Poza działaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych oraz Internecie marka zdecydowała się po raz pierwszy na naszym rynku rozszerzyć je o działania mobilne w aplikacji Listonic.
– Mobile jako medium zaczyna odgrywać dla konsumentów coraz większe znaczenie. Dzięki akcji specjalnej w aplikacji Listonic mamy szansę dotrzeć do nich z informacją o nowym produkcie w sposób kontekstowy oraz w miejscu, w którym faktycznie dokonują decyzji o zakupie – powiedziała Maja Medowska, Brand Manager Durex.
Zobacz również
Kampania potrwa do 14 lutego. W jej ramach prowadzone są działania w Listonic z wykorzystaniem reklamy wizerunkowej oraz kontekstowo, podczas planowania i robienia zakupów. Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów, np. reklama “Na deser nie tylko w kuchni” wyświetli się po dodaniu do listy “bitej śmietany”, a tekst “Liczy się wspólna rozkosz” doda się do listy zakupów przy “truskawkach”. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę z informacją o produkcie, z której jednym kliknięciem może dodać Durex – Performax Intense do listy zakupów.
Za pomysł oraz jego realizację odpowiedzialna jest agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z Listonic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing