TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Durex z Listonic mobilnie na walentynki

Agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) realizuje dla marki Durex kampanię walentynkową z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Listonic.
O autorze
1 min czytania 2013-02-08

Wystartowała mobilna kampania promująca najnowszy produkt Durex – Performax Intense, prezerwatywę zaprojektowną tak, aby kochankowie mogli osiągnąć wspólny orgazm. Poza działaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych oraz Internecie marka zdecydowała się po raz pierwszy na naszym rynku rozszerzyć je o działania mobilne w aplikacji Listonic.

– Mobile jako medium zaczyna odgrywać dla konsumentów coraz większe znaczenie. Dzięki akcji specjalnej w aplikacji Listonic mamy szansę dotrzeć do nich z informacją o nowym produkcie w sposób kontekstowy oraz w miejscu, w którym faktycznie dokonują decyzji o zakupie – powiedziała Maja Medowska, Brand Manager Durex.

Kampania potrwa do 14 lutego. W jej ramach prowadzone są działania w Listonic z wykorzystaniem reklamy wizerunkowej oraz kontekstowo, podczas planowania i robienia zakupów. Reklamy dodają się kontekstowo do wpisów na listach zakupów konsumentów, np. reklama “Na deser nie tylko w kuchni” wyświetli się po dodaniu do listy “bitej śmietany”, a tekst “Liczy się wspólna rozkosz” doda się do listy zakupów przy “truskawkach”. Po kliknięciu w reklamę konsument zobaczy dopasowaną do urządzeń mobilnych stronę z informacją o produkcie, z której jednym kliknięciem może dodać Durex – Performax Intense do listy zakupów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pomysł oraz jego realizację odpowiedzialna jest agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media) we współpracy z Listonic. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing