Z okazji Dnia Kobiet poprosiliśmy Panie zajmujące się na co dzień marketingiem, by wskazały kampanie/reklamy/akcje, od których po prostu nie mogą oderwać oczu. Swoimi ulubionymi reklamami podzieliły się Marta Szczepańska z Socializer, Magda Jabłońska ze Stowarzyszenia Branży Eventowej, Anna Robotycka z The Addictives oraz Monika Mikowska z jestem.mobi.
Marta Szczepańska, Dyrektor Strategiczny Socializer S.A.
Zobacz również
1. Prasowa: Ambi Pur – nie nowa, ale przeżywała ostatnio drugą młodość na FB
2. Ambient:
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Nivea Stress Test (ale zabiłabym, gdyby ktoś mi to zrobił 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing
gładkie Walentynki Wilkinsona
Push to add drama, obie części:
3. Socialowa – Hollister na 10 milionów fanów. Muszę mówić dlaczego? 😉
Magda Jabłońska, Dyrektor Zarządzająca Stowarzyszenia Branży Eventowej
1. Akcja tnt red button – „Push to add drama” – rozmach! I podziw, bo zdaję sobie sprawę jak wiele wysiłku wymagała taka akcja, pełna koordynacja i efekt WOW;-)
2. Kampania promująca Małopolskę – rewelacja, oby więcej takich inicjatyw – tylko czy ten potencjał został wykorzystany?
3. Kampania Desperados – połączenie działań realizowanych w Polsce oraz, potem, gry miejskie za granicą – a wszystko realizowane przez polskie agencje.
4. Kampania POT-u – Bajkowa Polska – świetny odbiór poza granicami Polski, która jako destynacja zaczyna odgrywać coraz większe znaczenie.
5. Pod względem Artystycznym – Mia Maestro: Blue Eyed Sailor – niesamowity body painting
Anka Robotycka, Managing Partner, The Addictives
1. Starbucks – Yawning commercial – reklama, której nie mogę oglądać, ale za to uwielbiam patrzeć na ludzi, którzy ją oglądają 😉
2. Mastercard – to jeden z niewielu układów tanecznych, jakie mam opanowane. Reklama do której mam wielki sentyment i przy której nie mogę nie pozdrowić Darka Maciołka z PZU (przepraszam za prywatę na łamach NowegoMarketingu)
3. Heineken – reklama, które wskazuje jak bardzo różni się moja definicja kobiety od marketerów z Heinekena. Marzę o lodówce o takich rozmiarach na piwo u siebie w domu 😉
Monika Mikowska, mobee dick, jestem.mobi
Na Dzień Kobiet najlepsze są reklamy appek mobilnych, w których występują mężczyźni:
Ta ostatnia reklamuje appkę, która może być szczególnie potrzebna w takie dni jak dziś 😉
A jakie reklamy lubi damska część naszej redakcji?
energetyczne:
pomysłowe:
niskobudżetowe:
zmysłowe:
dodające odrobinę artyzmu codzienności:
z sercem:
z efektem wow! w 12 sekund:
i nutką złośliwości:
Minimalistyczne, z ciekawym sloganem: