Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Codemedia po raz kolejny promuje 3M

Trwa kampania marki Viscoplast 3M – posiadającej w swoim portfolio szeroki wachlarz plastrów uniwersalnych i specjalistycznych. Działania zaplanowane i realizowane są przez dom mediowy Codemedia.
O autorze
1 min czytania 2018-05-24

Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej zorganizowanej przez Viscoplast, w której do wygrania będą m.in. vouchery na wakacje z biurem podróży Itaka, rowery górskie i wiele innych nagród.

Akcja ma charakter promocyjno-sprzedażowy. Działania 360 st. prowadzone są m.in.: w telewizji – gdzie wykorzystywany będzie 10-sekundowy spot. Jego długość została dobrana specjalnie pod działania call2action. Planując kampanię naszym priorytetem było zmaksymalizowanie zasięgu i ilości kontaktów z reklamą – mówi Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

W ramach kampanii prowadzone są także działania In-Stream na kanale YouTube, w których wykorzystywany jest ten sam materiał wideo co w telewizji. Dodatkowo akcja mocno wspierana będzie działaniami w programmaticu, na Facebooku oraz w kanale Trade.

Zależało nam na tym, aby cały ruch promocyjny docelowo kierowany był na stronę internetową loterii, gdzie konsument będzie miał możliwość zapoznania się z listą nagród i regulaminem – dodaje Piotr Szubski, Media Manager w Codemedia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa do końca czerwca 2018 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing