„Konsument 3.0” – Publicis Media partnerem nowych studiów na Wydziale Zarządzania UW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Konsument 3.0” – Publicis Media partnerem nowych studiów na Wydziale Zarządzania UW

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego uruchomił nowy kierunek studiów podyplomowych dla osób rozwijających swoją karierę w marketingu. Partnerem merytorycznym kierunku „Konsument 3.0” jest Publicis Media.

Kierunek studiów „Konsument 3.0” powstał z myślą o osobach, które rozpoczęły karierę w branży marketingowej i chcą rozwijać swoje kompetencje oraz praktyczne umiejętności w oparciu o najbardziej aktualną wiedzę z obszaru marketingu i sprzedaży, mających bezpośredni wpływ na rozwój biznesu przedsiębiorstw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

— Wspólnie z ekspertami Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, stworzyliśmy ofertę edukacyjną dla osób z branży marketingowej, które już posiadają uniwersalną wiedzę, ale chcą ją zaktualizować i nauczyć się skutecznie implementować, przy wykorzystaniu nowych platform i narzędzi technologicznych, pozwalających na budowanie pozytywnych doświadczeń konsumentów z markami — mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.

Program kierunku „Konsument 3.0” obejmuje kilkadziesiąt przedmiotów z zakresu między innymi: marketingu strategicznego i zarządzania marką, marketingu doświadczeń, komunikacji, zarządzania wiedzą o konsumencie, badań konsumenckich, analityki, strategii wykorzystywania kanałów komunikacji i technologii do realizacji celów biznesowych, strategii zbierania, analizowania i wykorzystania danych, komunikacji personalizowanej z wykorzystaniem platform DMP, zakupu mediów w modelu programmatic, a także wpływu zmian w internecie i technologii na zachowania konsumentów.

— Zmiany technologiczne, społeczne, a także gwałtowny rozwój kanałów komunikacji i narzędzi sprzedaży, wymagają od osób związanych z marketingiem nieustannego podnoszenia swoich kompetencji i doskonalenia umiejętności praktycznych. Tę potrzebę edukacyjną chcemy wypełnić dzięki nowemu kierunkowi studiów podyplomowych Konsument 3.0 — mówi dr Monika Skorek z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i kierownik studiów Konsument 3.0.

Wykładowcami na nowym kierunku będą zarówno eksperci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz, kierownik Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania UW, dr hab. Mariusz Trojanowski, dr Katarzyna Dziewanowska, dr Agnieszka Walczak, dr Anna Pawłowska), managerowie Publicis Media i agencji należących do tej organizacji (m.in.: Anna Rodzik i Adrianna Stępniewska, Account Directors w Zenith, Łukasz Borek, dyrektor generalny w LiquidThread, Piotr Adamczyk, Digital Strategy Lead w Zenith, Ewa Zakrzewska, Strategy & Capability Manager w Publicis Media), ale także eksperci i wieloletni praktycy zewnętrzni, tacy jak dr Mariusz Kondrat (ekspert prawa farmaceutycznego i prawa własności przemysłowej) czy Jacek Wąs, Platform Solution Consultant w firmie technologicznej Adform, która obok Publicis Media objęła studia „Konsument 3.0” opieką merytoryczną.

Rekrutacja do I edycję kierunku „Konsument 3.0” rozpoczęła się 21 maja. Studia wystartują od semestru jesiennego. Szczegółowy program można znaleźć na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij