Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

10 wskazówek, jak robić dobre transmisje na żywo

10 wskazówek, jak robić dobre transmisje na żywo
Format transmisji na żywo podbija media społecznościowe. Na Facebooku wideo jest najbardziej wydajnym typem contentu, a live streamingi uzyskują 10 razy więcej interakcji i są oglądane 3 razy dłużej niż „normalne” wideo.
O autorze
1 min czytania 2018-05-28

Duża zaangażowanie widowni jest nam bardzo potrzebne w kontekście nowego algorytmu Facebooka, który nadaje priorytet postom inicjującym dyskusje i komentarze. Komunikacyjnie live’y podkreślają autentyczność i bliskość relacji z brandem, tak bardzo cenione przez pokolenie Millenialsów.

Na konferencji #EngagePrague, Danielly Netto i Alexandria McCulloch z Socialbakers podzieliły się najlepszymi praktykami z realizacji LIVE.

DOs:

  1. Przekaż odbiorcom konkretną, namacalną informację.
  2. Buduj oczekiwanie i napięcie — nie przekazuj wszystkich kluczowych informacji w ciągu pierwszych 5 sekund wystąpienia.
  3. Mów bezpośrednio do swojej widowni.
  4. Zadawaj pytania i proś odbiorców o współudział.
  5. Co kilka minut przypominaj kim jesteś i o jakim temacie mówisz (rób tzw. „check-ins”). Cały czas pojawiają się nowi widzowie i powinni wiedzieć, o co chodzi.
  6. Na koniec — podsumuj i zachęć do akcji („jeśli lubisz to, udostępnij dalej!”)

DON’Ts:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Nie ucz się na pamięć punktów, nie pisz skryptu do wypowiedzi (co nie oznacza że masz być nieprzygotowany/a).
  2. NIE BÓJ SIĘ BŁĘDÓW i przejęzyczeń — odbiorcy traktują takie „wpadki” z życzliwością.
  3. Nie szukaj na siłę spektakularnych formatów — live streaming ma odpowiadać potrzebom odbiorców.
  4. Nie przejmuj się wynikami pierwszych wystąpień — odbiorcy z czasem przyzwyczajają się do proponowanego przez Ciebie formatu i chętniej wezmą w nim udział.

Poznaj 7 przykładów, jak marki korzystają z wideo na żywo:

1. Dealer Lamborghini robi live unboxing nowego modelu osiągając 25 tyś interakcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

2. Stella & Dot prezentuje swoje kolekcje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

3. Luxury Excapes prezentuje oferty turystyczne za pomocą regularnych live show raz tygodniu.

4. Electrolux gotuje live z ambasadorkami.

5. Tastemade przeprowadza live pokaz latte art.

6. Grant’s Whisky przeprowadza konkurs w formie kalamburów z zaproszonym rysownikiem.

7. Benefit Cosmetics — dziewczyny opowiadają o kosmetykach i demonstrują jak wykonywać makijaż.

 

A teraz… go live!

 

Więcej wskazówek przekazanych podczas Engage Prague przez m.in. Mia Vallo z National Geographic czy Ashley Codianni z CNN w tekście Engage 2018: Instagram, live i autentyczność