TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

oS3 dla Storytel

Firma Storytel Sp. z o.o. powierzyła agencji oS3 działania promujące ekskluzywną premierę książki Katarzyny Nosowskiej w postaci audiobooka pod tytułem „A ja żem jej powiedziała, Kaśka".
O autorze
1 min czytania 2018-05-28

Od 16. maja, a więc na tydzień przed premierą papierowej wersji książki Katarzyny Nosowskiej, jej audiobookowa wersja jest dostępna wyłącznie na Storytel Polska, który z tej okazji przygotował dla swoich użytkowników niespodziankę związaną z tym wydarzeniem. Każdy, kto zarejestruje się na Storytel poprzez stronę dedykowaną premierze książki uzyska darmowy dostęp do platformy nawet przez 30 dni, z możliwością odsłuchania pełnej wersji książki Katarzyny Nosowskiej.

– Dostępna u nas wersja książki Katarzyny Nosowskiej w postaci audiobooka to prawdziwa petarda dla fanów piosenkarki – mówi Jakub Barzak, Marketing Manager w firmie Storytel. – To pierwsza książka artystki, w dodatku czytana przez nią osobiście, a dzięki specjalnej ofercie Storytel przez pierwsze 30 dni od założenia konta można jej słuchać za darmo. „A ja żem jej powiedziała” to zbiór tekstów zaczerpniętych z instagramowego cyklu wokalistki. Nosowska z dystansem do samej siebie szczerze, dojrzale i w oryginalny sposób opowiada o otaczającej ją rzeczywistości. A przy tym bawi do łez.

W ramach współpracy agencja oS3 przygotowała kampanię digitalową promującą ekskluzywną premierę w Storytel pod hasłem „Nosowska czyta Nosowską”.

oS3 rozpoczęła współpracę z firmą Storytel w ramach działań new businessowych agencji. Firma Storytel Sp. z o.o. oferuje streaming audiobooków za pomocą telefonów, tabletów i komputerów w cyfrowej usłudze abonamentowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj