TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mobbery – innowacyjna agencja marketingu mobilnego

Mobberry będzie wsparciem technologicznym dla działów marketingu, PR i sprzedaży. Działalność agencji będzie się koncentrować na szeroko pojętym SoLoMo, czyli social, local, mobile.
O autorze
1 min czytania 2012-07-12

 Za Mobberry stoi ogromne międzynarodowe doświadczenie twórców. Piotr Krauschar oraz Maciej Sypniewski – twórcy agencji – współpracowali wcześniej z dużymi międzynarodowymi firmami podczas wdrożeń nie tylko w Polsce, ale również w USA, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Czechach czy na Węgrzech.

Ambicją Mobberry jest realizowanie działań, które pozwolą na wykorzystanie nie tylko kanału mobilnego, ale również jego połączenia z socialem, offlinem czy geolokalizacją. Agencja już realizuje liczne kampanie z wykorzystaniem QR kodów oraz rzeczywistości rozszerzonej.

 – Będziemy oferować pełną obsługę, jeśli chodzi o marketing mobilny. Od strategii, poprzez prace koncepcyjne, doradztwo strategiczne, aż po wykonanie aplikacji. Chcemy, aby klient dostał pełną usługę – od analizy potrzeb, poprzez określenie najlepiej pasujących do strategii marki rozwiązań, aż po realizację i wdrożenie – mówi Piotr Krauschar, założyciel agencji.

 Mobberry zamierza realizować najbardziej innowacyjne działania na rynku mobilnym. Głównym obszarem działania agencji jest rynek globalny, z naciskiem na Europę Zachodnią.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Formowanie oddziału w Londynie finalizuje się dosłownie w tej chwili. Powinniśmy być gotowi do podjęcia pierwszych działań w Wielkiej Brytanii w najbliższym tygodniu – mówi Maciej Sypniewski, współtwórca agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing