TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Velux, Drutex i Nike stawiają na użyteczne innowacje

Velux, Drutex i Nike stawiają na użyteczne innowacje
Coraz więcej osób 90% czasu spędza w pomieszczeniach zamkniętych bez wystarczającej ilości światła dziennego i świeżego powietrza. Choć nie myślimy o tym na co dzień, badania pokazują, że może to mieć szkodliwy wpływ na nasze zdrowie i dobre samopoczucie.
O autorze
1 min czytania 2018-06-01

To samo dotyczy braku bezpośredniego dostępu do światła słonecznego, którego efektem może być niedobór witaminy D. Bez aktywnego działania problemy zdrowotne mogą narastać. Dlatego tak ważne jest ponowne przemyślenie tego, w jaki sposób żyjemy. Velux uświadamia, że musimy zacząć budować domy inaczej i żyć inaczej.

PS

Dziś designerzy mierzą się z pytaniami, jak tworzyć nowoczesne i funkcjonalne projekty, które wykorzystać można w przestrzeni publicznej – rozwiązania dla seniorów, osób niepełnosprawnych, społeczności oraz takie, które działają w zgodzie z naturą. Zobaczcie projekty, które pomagają żyć lepiej → Design w słusznej sprawie: ubrania, które rosną, opakowania, które żyją i kreatywne skrzynki na niedopałki.

PS2

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakiś czas temu nowe podejście do budowania zaprezentowała polska marka Drutex. SmartWindow to nowoczesny, pierwszy na rynku produkt, który składa się z interaktywnego okna oraz jednostki sterującej, dzięki której mamy możliwość interakcji z produktem.

PS3

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dzięki rozwojowi technologii życie stale wydaje się łatwiejsze i ciekawsze. Wykorzystując najnowsze rozwiązania marketingowcy Nike stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który rewelacyjnie motywuje do wytężonej pracy i dbania o zdrowie. To na tej bieżni będziesz dzielnie walczył ze swoim największym przeciwnikiem – sobą.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się