Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jerzy Dudek twarzą promocji Żabki i Żywca

Klienci sklepów Żabka mogą skorzystać z najnowszej akcji promocyjnej, organizowanej przy współpracy z Grupą Żywiec. Wystarczy kupić cztery dowolne piwa z marek koncernu, aby otrzymać zdrapkę i wygrać nagrodę, w tym wyjazd na mecz Superpucharu w towarzystwie byłego reprezentanta Polski Jerzego Dudka.
O autorze
1 min czytania 2018-06-04

Akcja promowana jest przez piłkarza m.in. w spocie telewizyjnym. Promocja rozpoczęła się 30 maja br. wyłącznie w sieci Żabka i Freshmarket i potrwa do 17 lipca br. lub do wyczerpania zapasów zdrapek. Akcja jest przeznaczona tylko dla osób pełnoletnich.

Aby wziąć udział w promocji wystarczy udać się do sklepu Żabka lub Freshmarket i kupić cztery piwa, w dowolnym miksie spośród marek Heineken, Żywiec lub Warka. Do zakupu zostanie wydana zdrapka, gwarantująca nagrodę. Warto dodać, że każda spośród 2,5 miliona zdrapek wygrywa. Klienci sklepów Żabka i Freshmarket, którzy skorzystają z promocji, będą mogli wygrać szereg atrakcyjnych nagród, a wśród nich m.in. wyjazdy na mecze Superpucharu w towarzystwie Jerzego Dudka, konsole PS4 z grą FIFA 2018, a także setki unikatowych piłek z podpisem piłkarza.

Regulamin akcji znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj