Nowoczesny spot promuje Gliwice w kampanii telewizyjnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowoczesny spot promuje Gliwice w kampanii telewizyjnej

Gliwicka firma specjalizująca się w realizacji projektów z obszaru technologii VR i interaktywnych rozwiązań przygotowała na zlecenie miasta nowoczesny spot. Będzie on emitowany w pasmach TVN oraz Polsat od 4 czerwca przez miesiąc.

Telewizyjny spot prezentuje miasto i jego najbardziej charakterystyczne obiekty. Jest on utrzymany w futurystycznej konwencji i nawiązuje do realizowanych wcześniej kampanii oraz hasła promocyjnego miasta „Gliwice. Przyszłość jest tu”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uczestnicy pierwszego wielkiego wydarzenia w Arenie Gliwice mieli okazję zobaczyć spot przedpremierowo. Organizatorom zależało, żeby wykorzystać możliwości Areny Gliwice, która przyciągnęła pierwszym koncertem ponad 14 tys. osób, a to dopiero początek wielkich emocji w tym miejscu.

To dobry moment na podkreślenie potencjału miasta, które jest dynamiczne i nowoczesne. Dzięki świetnej lokalizacji oraz bogatej ofercie spędzania czasu wolnego Gliwice są atrakcyjne dla każdego, kto szuka miejsca na weekendowy wypad. Rozwój branży Hi-Tech i wysoki standard życia sprawia także, że Gliwice to świetny wybór dla ludzi poszukujących komfortowego miejsca do życia. Warto, aby o atutach Gliwic dowiedziało się jak najwięcej Polaków.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij