TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czytaj tak, jak chcesz: pełna energii kampania Storytel Polska

Nowa kampania reklamowa Storytel Polska wystartowała z początkiem czerwca 2018. Serwis streamingujący audiobooki postawił na przewrotne hasło „Czytaj tak, jak chcesz".
O autorze
1 min czytania 2018-06-06

Kampania reklamowa Storytel Polska obejmująca spoty telewizyjne, outdoor, reklamę mobilną na autobusach miejskich oraz kampanię performance w internecie i social media. Działania zostały rozłożone w czasie, dlatego kolejne odsłony kampanii pod hasłem „Czytaj tak, jak chcesz”, będą widoczne do końca 2018 roku.

Dane Stowarzyszenia Amerykańskich Wydawców pokazują, że po latach stagnacji w branży, za oceanem wydawcy dostrzegli już ogromny potencjał w audiobookach i w ostatnich pięciu latach potroili przychody z tego tytułu. Rynek e-booków spada, rynek audiobooków rośnie. Bardzo szybko rośnie. Na świecie co dziesiąta książka sprzedawana jest już właśnie w formacie audio. Ten trend dociera powoli również do Polski, co obserwujemy na podstawie przyrostów naszych użytkowników. Realizujemy skrupulatnie nasz cel – być aplikacją pierwszego wyboru, jeżeli chodzi o audiobooki.

Nasza kampania natomiast otwiera intensywne półrocze dla Storytel Polska. Do końca 2018 roku planujemy jeszcze wydanie kilku nowych seriali do słuchania. Miedzy innymi z Borysem Szycem, Cezarym Pazurą czy Andrzejem Bargielem w rolach głównych. Będzie trochę zimy i historie prosto z Kalifornii, czyli każdy znajdzie coś dla siebie u nas w aplikacji. I dokładnie tak brzmi hasło w naszych spotach, czyli tysiące historii wartych słuchania, gdzie chcesz i kiedy chcesz – MÓWI JAKUB BARZAK, MARKETING MANAGER STORYTEL POLSKA.

Spoty telewizyjne promujące Storytel będą emitowane do końca roku zarówno w stacjach ogólnopolskich jak TVN, Polsat i TVP, oraz w kanałach tematycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii mieszkańcy stolicy zobaczą dodatkowo gigantyczny mural, który powstanie tuż obok stacji Metra Politechnika. Mural będzie poświecony nowemu serialowi do słuchania z serii Storytel Original pt. „Nowe Życie” autorstwa Jakuba Małeckiego. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada Good Looking Studio. Autorem kreacji jest Dark Crayon a sesji foto Angelina Stasiak.

Koncepcję nowej kampanii Storytel i kreacje reklamowe przygotowała międzynarodowa agencja B-Reel.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się