TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TalentMedia i Wavemaker dla marki Purina

Ruszyła kampania marki Purina, którą wspólnie przygotowała sieć partnerska TalentMedia i dom mediowy Wavemaker. Kampania realizowana jest dla przekąsek Purina Adventuros dla psów.
O autorze
1 min czytania 2018-06-06

Cała akcja została oparta wyłącznie o działania z influencerami. Do akcji zaangażowani zostali: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle. W ramach kampanii influencerzy przygotują filmy dedykowane oraz bumper ads. W filmach pokażą relacje z mini-przygód, które zorganizowali dla swoich psów. Ideą kampanii jest pokazanie jak niewiele potrzeba, aby wspólnie ze swoim psem przeżywać codzienne przygody i sprawiać mu wielką przyjemność każdego dnia.

Działania promocyjne zostaną wsparte konkursem dla widzów – „Moja przygoda z Adventuros”, a zadaniem konkursowym będzie opublikowanie zdjęcia na Instagramie nawiązującego do hasła konkursu z odpowiednimi hashtagami. Autor najlepszego zdjęcia wygra wyjazd dla 2 osób z psem. Pozostali uczestnicy będą mogli wygrać nagrody produktowe.

W kampanii wezmą udział także blogerzy i instagramerzy. 


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie strategii, koordynację i produkcję odpowiada dom mediowy Wavemaker wspólnie z TalentMedia, za zakup mediów Wavemaker. Kampania potrwa do sierpnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing