TalentMedia i Wavemaker dla marki Purina

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TalentMedia i Wavemaker dla marki Purina

Ruszyła kampania marki Purina, którą wspólnie przygotowała sieć partnerska TalentMedia i dom mediowy Wavemaker. Kampania realizowana jest dla przekąsek Purina Adventuros dla psów.

Cała akcja została oparta wyłącznie o działania z influencerami. Do akcji zaangażowani zostali: Wielmożny Igor, 10minutspokoju, LoJournal i Ciocia Liestyle. W ramach kampanii influencerzy przygotują filmy dedykowane oraz bumper ads. W filmach pokażą relacje z mini-przygód, które zorganizowali dla swoich psów. Ideą kampanii jest pokazanie jak niewiele potrzeba, aby wspólnie ze swoim psem przeżywać codzienne przygody i sprawiać mu wielką przyjemność każdego dnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania promocyjne zostaną wsparte konkursem dla widzów – „Moja przygoda z Adventuros”, a zadaniem konkursowym będzie opublikowanie zdjęcia na Instagramie nawiązującego do hasła konkursu z odpowiednimi hashtagami. Autor najlepszego zdjęcia wygra wyjazd dla 2 osób z psem. Pozostali uczestnicy będą mogli wygrać nagrody produktowe.

W kampanii wezmą udział także blogerzy i instagramerzy. 

Za przygotowanie strategii, koordynację i produkcję odpowiada dom mediowy Wavemaker wspólnie z TalentMedia, za zakup mediów Wavemaker. Kampania potrwa do sierpnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij