Patrycja Krekora
Patrycja jako copywriter wesprze zespół zajmujący się obsługą takich marek jak Coca-Cola i KFC. Wcześniej pracowała w agencji Peppermint Warszawa. Ukończyła komparastykę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z reklamą związana od trzech lat. Karierę zawodową zaczynała w krakowskich startupach technologicznych. Jest podwójną laureatką nagrody przyznawanej na przeglądzie See&Say 2017 w kategorii „Copywriting”.
Zobacz również
Bartosz Włodarczyk
Bartosz objął stanowisko Senior Art Directora w McCANN i będzie odpowiadał za realizację kluczowych projektów agencji. Ostatnio był związany z agencją Deloitte Digital, a wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + JUNG v MATT, Brasil Warsaw, GoldenSubmarine i mniejszych studiach graficznych. Realizował projekty dla takich marek jak Google, nc+, UNICEF, Grupy Volkswagen, Innogy (dawniej RWE), platformy Allegro, Browaru Łomży (spółka Van Pur). Jest zdobywcą wielu nagród branżowych, w tym Young Creative Cannes, KTR, Innovation AD oraz MIXX Awards.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Małgorzata Chojnacka
Małgorzata jako Head of Social Media będzie odpowiadać za przygotowanie strategii social media dla obecnych i potencjalnych klientów agencji, a także za koordynację pracy zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych i zajmującego się współpracą z influencerami dla całej grupy. Z agencją związana od 2016 roku i dotychczas zajmowała stanowisko Community i Social Media Managera.
Przed dołączeniem do zespołu McCANN, Małgorzata pracowała w agencjach VML Poland, Grandes Kochonos Digital, OS3 i FaceAddicted. Realizowała projekty w social media dla firm i marek takich jak Orange Polska, Huawei, SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilever i Multikino.