TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Uruchom swoją hipermoc” – pierwsza kampania z udziałem Mateusza Grzesiaka

Firma HTC ruszyła z kampanią internetową „Uruchom swoją hipermoc”, promującą flagowy model HTC U12+ .
O autorze
1 min czytania 2018-06-07

„Uruchom swoją hipermoc” to odważna kampania, której celem jest podkreślenie najważniejszych cech nowego flagowca HTC U12+, a przede wszystkim całkowicie zmieniającej sposób interakcji ze smartfonem aktywnej ramki.

Hipermoce telefonu przedstawia odbiorcom Mateusz Grzesiak. Po raz pierwszy zdecydował się wziąć udział w promocji produktów. To jednak debiut w jeszcze szerszym wymiarze. To bowiem też pierwszy raz w Polsce, kiedy promotor efektywności i samorozwoju angażuje się w kampanię reklamową.

Kampania oparta jest na zaawansowanym targetowaniu kontekstowym w oparciu o stworzone persony. W każdym z sześciu emitowanych w kluczu mikrotargetingu spotów reklamowych, przedstawiono postaci fotografa, mamy, bizneswoman, project managera, trendsettera oraz rzucającą pracę w korporacji realizatorkę marzeń. Każde z nich ma inne potrzeby i boryka się z właściwymi sobie problemami. To między innymi brak możliwości szybkiej reakcji, chęć znalezienia chwili ciszy i oderwania od codziennej gonitwy, czy potrzeba bycia zawsze tam, gdzie dzieje się coś ciekawego. Odpowiedzią na ich wymagania są hipermoce wyzwolone dzięki wyjątkowym funkcjom smartfona HTC U12+.

Spoty reklamowe emitowane są w internecie. Za koncepcję całej kampanii i spotów odpowiada Brand Republic, a za planowanie mediów – dom mediowy Media People, strategię komunikacji opracował Krzysztof Dworzyński.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj




Słuchaj podcastu NowyMarketing