„Uruchom swoją hipermoc” to odważna kampania, której celem jest podkreślenie najważniejszych cech nowego flagowca HTC U12+, a przede wszystkim całkowicie zmieniającej sposób interakcji ze smartfonem aktywnej ramki.
Hipermoce telefonu przedstawia odbiorcom Mateusz Grzesiak. Po raz pierwszy zdecydował się wziąć udział w promocji produktów. To jednak debiut w jeszcze szerszym wymiarze. To bowiem też pierwszy raz w Polsce, kiedy promotor efektywności i samorozwoju angażuje się w kampanię reklamową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania oparta jest na zaawansowanym targetowaniu kontekstowym w oparciu o stworzone persony. W każdym z sześciu emitowanych w kluczu mikrotargetingu spotów reklamowych, przedstawiono postaci fotografa, mamy, bizneswoman, project managera, trendsettera oraz rzucającą pracę w korporacji realizatorkę marzeń. Każde z nich ma inne potrzeby i boryka się z właściwymi sobie problemami. To między innymi brak możliwości szybkiej reakcji, chęć znalezienia chwili ciszy i oderwania od codziennej gonitwy, czy potrzeba bycia zawsze tam, gdzie dzieje się coś ciekawego. Odpowiedzią na ich wymagania są hipermoce wyzwolone dzięki wyjątkowym funkcjom smartfona HTC U12+.
Spoty reklamowe emitowane są w internecie. Za koncepcję całej kampanii i spotów odpowiada Brand Republic, a za planowanie mediów – dom mediowy Media People, strategię komunikacji opracował Krzysztof Dworzyński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing