TERRITORY

Na początku było słowo – Lis, Rosati i Rozenek-Majdan w kampanii Showmax

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na początku było słowo – Lis, Rosati i Rozenek-Majdan w kampanii Showmax

Kolejna aktywacja w niestandardowy sposób promuje drugi sezon serialu Opowieści Podręcznej. Tym razem akcja skierowana jest przeciwko przejawom nienawiści wobec kobiet w sieci. Kampania realizowana jest przez agencję Digital Kingdom.

Głównym elementem kampanii jest wideo z udziałem celebrytek. Każde udostępnienie materiału to złotówka przekazana przez Showmax na Centrum Praw Kobiet.

Showmax wraz z Hanną Lis, Weroniką Rosati i Małgorzatą Majdan-Rozenek sprzeciwiają się wirtualnym przejawom niechęci wobec kobiet. Tej samej niechęci, która w Opowieści podręcznej przybrała z czasem fizyczny wymiar i doprowadziła do stworzenia Gileadu.

Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację aktywacji. Agencja pracuje dla Showmax od momentu launchu platformy na Polskim rynku. Za realizację spotów odpowiada: dom produkcyjny link visuals. Zakup mediów we własnym zakresie zaplanowało Digital Kingdom i wewnętrzny zespół Showmax.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij