TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Green Caffè Nero: wyciągnęliśmy wnioski i wdrożyliśmy procedury, żeby było bezpieczniej [oświadczenie]

Poniżej oświadczenie Green Caffè Nero w kwestii ostatnich zdarzeń i przypadków strucia klientów po wizycie w lokalach sieci.
O autorze
1 min czytania 2018-06-08

Informujemy, że we wszystkich kawiarniach Green Caffè Nero w pełni wdrożyliśmy zalecenia Sanepidu. Dzięki temu przecięto drogi zakażenia, o czym świadczy brak nowych zachorowań, które by nastąpiły po 31 maja 2018 r. (komunikaty nr 2 i 3 Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Warszawie z 7 i 8 czerwca 2018 r.).

Jako firma działająca w sektorze gastronomicznym mamy świadomość pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo oferowanej żywności. Pragniemy podkreślić, że wyciągnęliśmy wnioski i wprowadziliśmy dodatkowe procedury, żeby było bezpieczniej.

W trybie natychmiastowym wycofaliśmy ze sprzedaży wszystkie ciasta z kremem z naszych kawiarni na terenie całej Polski. Stale oferujemy świeże kanapki oraz poddane obróbce termicznej ciasta sezonowe i quiche, podając je schłodzone wprost z lodówki. Tak jak dotychczas, zgodnie z naszą wewnętrzną procedurą, świeże ciasta dostarczamy do kawiarni dwa razy dziennie, a kanapki oferujemy maksymalnie przez 4 godziny od ich przygotowania, po czym wycofujemy je ze sprzedaży.

We wtorek, 5 czerwca br., spotkaliśmy się też ze wszystkimi baristami w naszych kawiarniach, by powtórzyć zasady bezpieczeństwa żywności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo wzmożyliśmy nasze wewnętrzne kontrole w zakresie badania bezpieczeństwa produktów zarówno w piekarni, jak i u dostawców surowców do produkcji naszych bagietek i ciast.

Pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami w zakresie bezpieczeństwa oferowanej żywności. Niedługo w naszych kawiarniach pojawią się nowe witryny chłodzące, których prototyp jest już w produkcji. Dzięki umieszczonym w nich termometrom klienci będą widzieć, jaka panuje w nich temperatura. W przypadku jej wzrostu powiadomi nas o tym sygnał dźwiękowy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jest nam bardzo przykro i współczujemy klientom, którzy zachorowali po wizycie w naszej kawiarni. Niezmiennie zdrowie naszych gości jest dla nas najważniejsze. Jesteśmy w stałym telefonicznym kontakcie z osobami, które zgłosiły nam problemy po spożyciu naszych ciast. Na bieżąco dowiadujemy się o stan ich zdrowia i deklarujemy pełne wsparcie. Powołaliśmy dedykowany zespół, który dołoży wszelkich starań, aby maksymalnie wspomóc poszkodowane osoby w procesie administracyjnym ubiegania się o odszkodowanie. Za pośrednictwem naszej firmy ubezpieczeniowej będziemy wypłacać rekompensaty poszkodowanym klientom stosownie do poniesionych strat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Co o całej sprawie sądzą eksperci i jak oceniają zarządzanie kryzysowe marki Green Caffè Nero? O tym przeczytacie tu >