Kasztelan, ręczymy za każdą butelkę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kasztelan, ręczymy za każdą butelkę

Kasztelan zaprezentował kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Ręczymy za każdą butelkę”. W kwietniu emitowane były dwa spoty - „Ekosystem” i „Woda”. Przybliżyły one widzom świat Kasztelana oraz podkreśliły, że do warzenia piwa używamy tylko naturalnych składników.

Kolejny, trzeci spot skupia się na innym składniku – dwurzędowym jęczmieniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jęczmień, który wykorzystujemy do warzenia Kasztelana, mamy pod ręką na każdym etapie – od zasiania, przez zbiory, aż do momentu, gdy trafia do browaru. Używamy wyłącznie odmiany dwurzędowej, która ma większe ziarna, co przekłada się na lepszy smak naszego piwa.

Oprócz dwurzędowego jęczmienia do warzenia Kasztelana wykorzystujemy źródlaną wodę. - W nowych spotach chcemy podkreślić, że wyłącznie naturalne składniki, unikalny klimat ziemi sierpeckiej oraz uczciwa praca naszych piwowarów i lokalnych dostawców tworzą wyjątkowy smak Kasztelana z Sierpca – podkreśla Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.

Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za post-produkcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, POLSAT oraz kanałach tematycznych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij