Agencja GoldenSubmarine odpowiada za obsługę marki UPC Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za obsługę marki UPC Polska

GoldenSubmarine, jako agencja kreatywna, rozpoczęła współpracę z UPC Polska. Zadaniem agencji będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno dla kampanii ogólnokrajowych, jak i regionalnych, a także adaptacje zagranicznych kampanii.

Działania będą obejmować zakres ATL, BTL, digital, komunikacji bezpośredniej oraz materiałów pod social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki stałej współpracy GoldenSubmarine będzie miało szansę wykazać się również przy przetargach dotyczących koncepcji kampanii na rynki Europy Środkowowschodniej.

UPC Polska jest liderem usług cyfrowych: Internetu światłowodowego i nowoczesnej telewizji. Marka od lat inwestuje w innowacyjne technologie, treści video oraz niezawodną i bezpieczną sieć, aby spełniać potrzeby klientów we współczesnym świecie.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowę zawarto na okres 12 miesięcy z opcją jej przedłużenia.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij