To miasto – nowa mapa nieoficjalnej Warszawy

Warszawa zyskała właśnie nowy, wirtualny przewodnik. ‘TO MIASTO’ - OFICJALNA MAPA NIEOFICJALNEJ WARSZAWY to niezwykła mapa, dzięki której odkryjecie fascynujące miejsca w mieście, poznacie związane z nimi tajemnicze historie oraz zabawne anegdoty.
O autorze
2 min czytania 2018-06-14

Po swoich ulubionych miejscach w Warszawie oprowadzą Was też spiker Legii Juras i raper W.E.N.A.

‘To miasto’ to multimedialny przewodnik po nieoficjalnej Warszawie stworzony przez markę Królewskie i dostępny bezpłatnie na stronie www.tomiasto.krolewskie.pl. Nie znajdziecie w nim opisów typowych miejskich atrakcji znanych z klasycznych przewodników. Jeśli naprawdę chcecie poznać to miasto – zobaczcie, jak opowiadają o nim ludzie, którzy mają je w sercu. Na mapie umieszczono kilkadziesiąt premierowych materiałów wideo pokazujących nieoczywistą Warszawę oczami jej mieszkańców.

Warszawa Jurasa

Jednym z przewodników po nieoficjalnej Warszawie jest znany nie tylko fanom Legii spiker tego klubu i zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski. Nic dziwnego, że Warszawa widziana jego oczami łączy się przede wszystkim ze sportem. Klikając na pinezkę przy ul. Łazienkowskiej 3, przeniesiecie się na stadion Legii, gdzie Juras opowie swoją historię miłości do stołecznego klubu. Z drugą z jego pasji i profesji związany jest mokotowski klub Copacabana na Garażowej 4. Na mapie znalazły się też inne ulubione miejsca Jurasa – wszystkie oznaczone kategorią ‘Warszawa Jurasa’.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Żoliborz z raperem W.E.N.A.

Michał Łaszkiewicz, czyli 34-letni raper W.E.N.A. z Warszawy, na mapie Królewskiego oprowadza po swoim osiedlu przy ul. Klaudyny i dzieli się wspomnieniami z lat 80. i 90. Z jego filmów dowiecie się m.in. dlaczego na Klaudyny zawsze są przeciągi i którą windą jeździł Adaś Miauczyński w filmie „Nic śmiesznego” Marka Koterskiego. Warto też kliknąć na pinezkę przy Tucholskiej 16, by zobaczyć, jak W.E.N.A. pracuje nad nową płytą. Video-przewodnik W.E.N.Y po Żoliborzu i Bielanach oznaczony jest kategorią ‘Warszawa WENY’.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warszawskie historie

Klikając na mapie punkty oznaczone kategorią ‘Warszawskie historie’, zobaczycie filmowe opowieści o niezwykłych miejscach w stolicy. Z każdym z nich związane są wyjątkowe historie, zabawne anegdoty czy zaskakujące nawiązania do dzisiejszej popkultury. Opowiedzą o nich najlepsi miejscy przewodnicy, organizatorzy popularnych stołecznych spacerów: Warszawy Historia Ukryta oraz Skarby Warszawy. Ich barwne opowieści o Pradze, Woli czy Śródmieściu przenoszą w klimat dawnej Warszawy, lecz nie tej znanej z akademickich podręczników. Tajemnicze historie, wątki obyczajowe, miejskie legendy – to wszystko zobaczycie w filmach przygotowanych przez warszawskich przewodników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oficjalna Mapa warszawskiego piwa

– ‘To miasto’ – Oficjalna Mapa Nieoficjalnej Warszawy jest jedynym w swoim rodzaju multimedialnym przewodnikiem po nieoczywistych miejscach naszej stolicy – podkreśla Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie. – Zaproponowaliśmy internautom niezwykłą wędrówkę po mieście pełnym fascynujących historii. To będzie podróż pełna atrakcyjnych materiałów wideo, nieznanych warszawskich opowieści oraz zaskakujących bohaterów – dodaje.

Na mapie dostępnej na stronie www.tomiasto.krolewskie.pl znajdziemy zdjęcia i opisy miejscówek przesłane przez internautów oraz kilkadziesiąt filmów video, z którymi zwiedzać można już niemal każdą dzielnicę Warszawy. Lecz na tym nie koniec. Każdy mieszkaniec stolicy ma swoje własne, niepowtarzalne „warszawskie” miejsca. To osobiste wspomnienia, niezapomniane przeżycia, jedyne w swoim rodzaju emocje. Królewskie wkrótce zaprosi Warszawiaków, aby podzielili się także swoją własną mapą stołecznych miejscówek. Warto śledzić fanpage marki na Facebooku i dołączyć do autorów projektu ‘To Miasto’.

Za koncepcję kreatywną projektu odpowiadają agencję ROOTS oraz TWIN .digital collective. Agencja ROOTS odpowiada również za realizacje video oraz działania PR Królewskiego, a TWIN za stronę wizualną projektu oraz komunikację digital i social marki. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.