Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jasiek Mela i RENAULT wyznaczają nowe limity

Renault Polska rozpoczyna kampanię promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie – Renault Limited. W filmach promujących wystąpi Jasiek Mela, polski podróżnik i działacz społeczny.
O autorze
0 min czytania 2018-06-15

Renault Polska rozpoczyna akcję promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie ― Renault Limited. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i w Internecie.

W jednym ze spotów telewizyjnych głównym bohaterem jest Jasiek Mela ― ambasador samochodów z serii specjalnej Renault Limited. W serii limitowanej modele: Clio, Captur, rodzina Megane, Kadjar, Talisman. Seria aut spod znaku Renault Limited jest adresowana do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych, które nie boją się życiowych wyzwań. Stąd też główny bohater, Jasiek Mela, który potrafi zainspirować innych do działania i pomóc im uwierzyć w siebie.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Conseil, Publicis DWL opracowała adaptację materiałów przeznaczonych do publikacji w Internecie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj