Jasiek Mela i RENAULT wyznaczają nowe limity

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jasiek Mela i RENAULT wyznaczają nowe limity

Renault Polska rozpoczyna kampanię promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie – Renault Limited. W filmach promujących wystąpi Jasiek Mela, polski podróżnik i działacz społeczny.

Renault Polska rozpoczyna akcję promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie ― Renault Limited. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i w Internecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W jednym ze spotów telewizyjnych głównym bohaterem jest Jasiek Mela ― ambasador samochodów z serii specjalnej Renault Limited. W serii limitowanej modele: Clio, Captur, rodzina Megane, Kadjar, Talisman. Seria aut spod znaku Renault Limited jest adresowana do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych, które nie boją się życiowych wyzwań. Stąd też główny bohater, Jasiek Mela, który potrafi zainspirować innych do działania i pomóc im uwierzyć w siebie.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Conseil, Publicis DWL opracowała adaptację materiałów przeznaczonych do publikacji w Internecie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij