Renault Polska rozpoczyna akcję promującą limitowaną serię specjalną samochodów z bogatym wyposażeniem w standardzie ― Renault Limited. Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i w Internecie.
W jednym ze spotów telewizyjnych głównym bohaterem jest Jasiek Mela ― ambasador samochodów z serii specjalnej Renault Limited. W serii limitowanej modele: Clio, Captur, rodzina Megane, Kadjar, Talisman. Seria aut spod znaku Renault Limited jest adresowana do osób odważnych, dynamicznych, kreatywnych, żyjących pełnią życia i przez to wyjątkowych, które nie boją się życiowych wyzwań. Stąd też główny bohater, Jasiek Mela, który potrafi zainspirować innych do działania i pomóc im uwierzyć w siebie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Conseil, Publicis DWL opracowała adaptację materiałów przeznaczonych do publikacji w Internecie, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy OMD.