Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nie bądź zombie! Tramwaje Warszawskie przestrzegają „Odłóż smartfon i żyj”

Nie bądź zombie! Tramwaje Warszawskie przestrzegają „Odłóż smartfon i żyj”
Ile razy zdarzyło Wam się obserwować ludzi wpatrzonych w telefony, którzy nie zwracali uwagi na pasy, tory tramwajowe czy inne osoby? W kampanii „Odłóż smartfon i żyj", której motyw przewodni to zombie, Tramwaje Warszawskie zwracają uwagę na zagrożenia życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego.
O autorze
1 min czytania 2018-06-21

Hasło X edycji kampanii: „Odłóż smartfon i żyj”, nawiązuje bezpośrednio do coraz większej liczby wypadków komunikacyjnych, których przyczyną jest nieodpowiedzialne korzystanie z urządzeń mobilnych w ruchu drogowym. Tę niepokojącą tendencję potwierdzają nie tylko bezpośrednie obserwacje warszawskich motorniczych, ale także coraz większa liczba międzynarodowych badań.

Kampania Bądźmy Razem Bezpieczni stawia sobie za cel zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ograniczenie zagrożeń życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego. Cel ten jest realizowany przez Spółkę oraz naszych Partnerów poprzez liczne działania edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych w Warszawie.

PS ZDM: 10 metrów zachowaj (się)

„Gdzie mam zaparkować, jak wszystko zajęte”, „Tu wszyscy tak parkują”, „Mnie stać na to, żeby sobie tu stać”, „Ja tylko na chwilę” – to tylko wybrane wymówki, które można usłyszeć w spocie kampanii społecznej „10 metrów” Zarządu Dróg Miejskich.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj