Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Tailor Made PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Tailor Made PR

Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko social media specialist, natomiast Katarzyna Zbrojkiewicz została nowyw content manager.

Tailor Made PR rozwija dział prowadzący komunikację digital dla klientów agencji. Do zespołu odpowiedzialnego za obsługę Kompanii Piwowarskiej w Tailor Made PR dołączyła Anna Koźlik związana poprzednio z K2 Internet. Jako Project Manager odpowiadała za koordynację prac dla takich klientów jak: Warta, Nationale Nederlanden, Volkswagen, Bols i Pepsico.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zespołu obsługującego adidas dołączyła natomiast Katarzyna Zbrojkiewicz, która obejmie stanowisko Content Managera. Zbrojkiewicz przeszła z McCann Worldgroup Polska, gdzie do jej klientów należeli Starbucks oraz Huawei (Honor). W strukturze Tailor Made PR odpowiadać będzie za tworzenie i implementację strategii komunikacji adidas w social media oraz współpracę z influencerami.

W ostatnich miesiącach bardzo aktywnie poszukiwaliśmy nowych ekspertów, którzy mogliby wzbogacić dział digital o nowe kompetencje. To wynik strategii, jaką obraliśmy w planach rozwoju TMPR. Naszym priorytetem jest rozwój działu digitalowego – pozyskujemy nowych klientów i projekty, inwestujemy w ludzi. W najbliższych miesiącach zamierzam kontynuować rozbudowę naszego teamu i szukać na rynku ciekawych, wartych uwagi osobowości – tak zmiany w Tailor Made PR komentuje Edwin Zasada, dyrektor strategii, zarządzający działami SoMe&Digital w TMPR.

Nowa strategia działań przynosi wymierne rezultaty. W ostatnim czasie do klientów agencji w zakresie stałej obsługi social&digital dołączyły marki: Luksja, Carex, Original Source oraz Mattel.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij