Anna Koźlik i Katarzyna Zbrojkiewicz dołączyły do zespołu Tailor Made PR

Z początkiem czerwca dział Social Media Communication agencji Tailor Made PR zasiliły dwie nowe osoby. Anna Koźlik objęła stanowisko social media specialist, natomiast Katarzyna Zbrojkiewicz została nowyw content manager.
O autorze
1 min czytania 2018-06-21

Tailor Made PR rozwija dział prowadzący komunikację digital dla klientów agencji. Do zespołu odpowiedzialnego za obsługę Kompanii Piwowarskiej w Tailor Made PR dołączyła Anna Koźlik związana poprzednio z K2 Internet. Jako Project Manager odpowiadała za koordynację prac dla takich klientów jak: Warta, Nationale Nederlanden, Volkswagen, Bols i Pepsico.

Do zespołu obsługującego adidas dołączyła natomiast Katarzyna Zbrojkiewicz, która obejmie stanowisko Content Managera. Zbrojkiewicz przeszła z McCann Worldgroup Polska, gdzie do jej klientów należeli Starbucks oraz Huawei (Honor). W strukturze Tailor Made PR odpowiadać będzie za tworzenie i implementację strategii komunikacji adidas w social media oraz współpracę z influencerami.

W ostatnich miesiącach bardzo aktywnie poszukiwaliśmy nowych ekspertów, którzy mogliby wzbogacić dział digital o nowe kompetencje. To wynik strategii, jaką obraliśmy w planach rozwoju TMPR. Naszym priorytetem jest rozwój działu digitalowego – pozyskujemy nowych klientów i projekty, inwestujemy w ludzi. W najbliższych miesiącach zamierzam kontynuować rozbudowę naszego teamu i szukać na rynku ciekawych, wartych uwagi osobowości – tak zmiany w Tailor Made PR komentuje Edwin Zasada, dyrektor strategii, zarządzający działami SoMe&Digital w TMPR.

Nowa strategia działań przynosi wymierne rezultaty. W ostatnim czasie do klientów agencji w zakresie stałej obsługi social&digital dołączyły marki: Luksja, Carex, Original Source oraz Mattel.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj