TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

VML tworzy dział e-commerce

Paweł Matwiejczuk, senior director z blisko 9-letnim doświadczeniem w e-commerce i marketingu objął nowo utworzone stanowisko Commerce Director w polskich strukturach agencji VML z grupy WPP.
O autorze
1 min czytania 2018-06-21

Do zadań Pawła Matwiejczuka należeć będzie rozwój usług e-commerce w VML oraz rozbudowa w pełni operacyjnego i skalowalnego zespołu specjalistów odpowiadającego na zapotrzebowanie zarówno lokalnych, jak i globalnych klientów grupy. Zespół zapewnia kompleksową obsługę planowania strategicznego obecności w e-commerce, kreację i optymalizację contentu dostosowanego do kanałów digital, zarządzanie hurtowniami danych, usługi demand generation oraz analitykę CRM/MA. Integruje także usługi e-commerce z oferowanymi przez agencję usługami digitalizacji oferty klientów w brick&mortar (sklepach fizycznych). Dodatkowo, Paweł Matwiejczuk odpowiadał będzie za współpracę z biurami VML Commerce & Retail na świecie.

Wiedza i rozległe doświadczenie Pawła będzie świetnym uzupełnieniem interdyscyplinarnego teamu VML. To, że nikt już nie może ignorować rozwoju e-commerce, jest oczywiste. Ale wielu marketerów nadal stoi przed wyzwaniem, jak efektywnie połączyć swoją obecność w e-commerce z brick&mortar odpowiadając na zmiany rynkowe oraz jak integrować oba kanały. Na tym polu nasza metodyka planowania Connected Consumer Experiences buduje solidną przewagę konkurencyjną, a wiedza i energia Pawła pozwoli nam wypracowane rozwiązania sprawnie i w sposób skalowalny wdrażać u klientów – MICHAŁ WOLNIAK, PRESIDENT & HEAD OF ADVISORY W VML POLAND.

Paweł Matwiejczuk zdobywał doświadczenie zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Pracował m.in. w EG+ Worldwide, gdzie zajmował się globalnymi projektami dla HP Enterprise, w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, gdzie odpowiadał za międzynarodowe inicjatywy dla takich klientów jak P&G, Mattel, GSK, Mars czy 3M. Ostatni rok sprawował funkcję globalnego wicedyrektora marketingu w centrali firmy GetResponse, jednego ze światowych liderów e-mail marketingu i marketing automation.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj