VML tworzy dział e-commerce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML tworzy dział e-commerce

Paweł Matwiejczuk, senior director z blisko 9-letnim doświadczeniem w e-commerce i marketingu objął nowo utworzone stanowisko Commerce Director w polskich strukturach agencji VML z grupy WPP.

Do zadań Pawła Matwiejczuka należeć będzie rozwój usług e-commerce w VML oraz rozbudowa w pełni operacyjnego i skalowalnego zespołu specjalistów odpowiadającego na zapotrzebowanie zarówno lokalnych, jak i globalnych klientów grupy. Zespół zapewnia kompleksową obsługę planowania strategicznego obecności w e-commerce, kreację i optymalizację contentu dostosowanego do kanałów digital, zarządzanie hurtowniami danych, usługi demand generation oraz analitykę CRM/MA. Integruje także usługi e-commerce z oferowanymi przez agencję usługami digitalizacji oferty klientów w brick&mortar (sklepach fizycznych). Dodatkowo, Paweł Matwiejczuk odpowiadał będzie za współpracę z biurami VML Commerce & Retail na świecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wiedza i rozległe doświadczenie Pawła będzie świetnym uzupełnieniem interdyscyplinarnego teamu VML. To, że nikt już nie może ignorować rozwoju e-commerce, jest oczywiste. Ale wielu marketerów nadal stoi przed wyzwaniem, jak efektywnie połączyć swoją obecność w e-commerce z brick&mortar odpowiadając na zmiany rynkowe oraz jak integrować oba kanały. Na tym polu nasza metodyka planowania Connected Consumer Experiences buduje solidną przewagę konkurencyjną, a wiedza i energia Pawła pozwoli nam wypracowane rozwiązania sprawnie i w sposób skalowalny wdrażać u klientów - MICHAŁ WOLNIAK, PRESIDENT & HEAD OF ADVISORY W VML POLAND.

Paweł Matwiejczuk zdobywał doświadczenie zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Pracował m.in. w EG+ Worldwide, gdzie zajmował się globalnymi projektami dla HP Enterprise, w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, gdzie odpowiadał za międzynarodowe inicjatywy dla takich klientów jak P&G, Mattel, GSK, Mars czy 3M. Ostatni rok sprawował funkcję globalnego wicedyrektora marketingu w centrali firmy GetResponse, jednego ze światowych liderów e-mail marketingu i marketing automation.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij