TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PopKoolTour, czyli społeczno-artystyczny projekt Galerii Katowickiej

W ramach PopKoolTour, nowego projektu Galerii Katowickiej, powstał wyjątkowy klip, stanowiący audiowizualny obraz Katowic. Tym samym katowickie centrum handlowe po raz kolejny potwierdziło gotowość do realizowania odważnych i unikalnych w skali kraju projektów marketingowych.
O autorze
1 min czytania 2018-06-27

Po ogromnym sukcesie wielokrotnie nagradzanego Projektu Wyższy Poziom, przyszedł czas na akcję o charakterze dużo bardziej oddolnym. W projekcie PopKoolTour wzięli udział mieszkańcy Katowic, artyści, sportowcy, a nawet osoby będące w Katowicach jedynie przejazdem. Dwie ekipy filmowe przez trzy dni odwiedzały dzielnice Katowic, nagrywając tysiące dźwięków miasta i setki odpowiedzi na jedno proste pytanie: czym są dla ciebie Katowice? Komentarze mieszkańców, artystów, sportowców, a nawet osób będących w Katowicach jedynie przejazdem, zostały zebrane i połączone w jeden klip, którego tło stanowią dźwięki miasta.

Projekt promowany był jako pre-roll w ogólnopolskich serwisach (Wirtualna Polska, Interia, Onet, Gazeta Wyborcza). Akcję wspierały również 30” spoty w lokalnych stacjach radiowych oraz kampania outdoor, która objęła kilkanaście nośników w Katowicach. Dodatkowo przeprowadzona została akcja ambientowa, w ramach której w centrum miasta ekipie filmowej towarzyszyli PopKoolTourowi rolkarze z megafonami. W centrum handlowym z kolei pojawił się performer, który w zainscenizowanej kuchni i łazience, wykonując codzienne czynności, przyciągał uwagę klientów.

Właśnie dzięki tego rodzaju projektom Galeria Katowicka należy do liderów branży w Polsce, wyznaczając kierunki i przesuwając granice relacji z lokalną społecznością daleko poza potrzeby komercyjne – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. – Jako centrum handlowe funkcjonujące w samym sercu miasta, nie od dziś staramy się integrować mieszkańców Katowic, wspierać lokalne instytucje, promować i przede wszystkim kreować wartościowe inicjatywy społeczne. PopKooltour to projekt tworzony wspólnie przez nas wszystkich, niezależnie od pochodzenia, wieku, przynależności religijnej czy poglądów politycznych – dodaje Joanna Bagińska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj