PopKoolTour, czyli społeczno-artystyczny projekt Galerii Katowickiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PopKoolTour, czyli społeczno-artystyczny projekt Galerii Katowickiej

W ramach PopKoolTour, nowego projektu Galerii Katowickiej, powstał wyjątkowy klip, stanowiący audiowizualny obraz Katowic. Tym samym katowickie centrum handlowe po raz kolejny potwierdziło gotowość do realizowania odważnych i unikalnych w skali kraju projektów marketingowych.

Po ogromnym sukcesie wielokrotnie nagradzanego Projektu Wyższy Poziom, przyszedł czas na akcję o charakterze dużo bardziej oddolnym. W projekcie PopKoolTour wzięli udział mieszkańcy Katowic, artyści, sportowcy, a nawet osoby będące w Katowicach jedynie przejazdem. Dwie ekipy filmowe przez trzy dni odwiedzały dzielnice Katowic, nagrywając tysiące dźwięków miasta i setki odpowiedzi na jedno proste pytanie: czym są dla ciebie Katowice? Komentarze mieszkańców, artystów, sportowców, a nawet osób będących w Katowicach jedynie przejazdem, zostały zebrane i połączone w jeden klip, którego tło stanowią dźwięki miasta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt promowany był jako pre-roll w ogólnopolskich serwisach (Wirtualna Polska, Interia, Onet, Gazeta Wyborcza). Akcję wspierały również 30” spoty w lokalnych stacjach radiowych oraz kampania outdoor, która objęła kilkanaście nośników w Katowicach. Dodatkowo przeprowadzona została akcja ambientowa, w ramach której w centrum miasta ekipie filmowej towarzyszyli PopKoolTourowi rolkarze z megafonami. W centrum handlowym z kolei pojawił się performer, który w zainscenizowanej kuchni i łazience, wykonując codzienne czynności, przyciągał uwagę klientów.

- Właśnie dzięki tego rodzaju projektom Galeria Katowicka należy do liderów branży w Polsce, wyznaczając kierunki i przesuwając granice relacji z lokalną społecznością daleko poza potrzeby komercyjne - mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. - Jako centrum handlowe funkcjonujące w samym sercu miasta, nie od dziś staramy się integrować mieszkańców Katowic, wspierać lokalne instytucje, promować i przede wszystkim kreować wartościowe inicjatywy społeczne. PopKooltour to projekt tworzony wspólnie przez nas wszystkich, niezależnie od pochodzenia, wieku, przynależności religijnej czy poglądów politycznych - dodaje Joanna Bagińska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij