Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając w agencji hyperCREW

Strategiczno-kreatywna agencja hyperCREW rozwija zespół – do agencji dołączyło 5 nowych osób: Magdalena Karłowicz, Ilona Cięszczyk, Monika Dymon, Katarzyna Gajlewicz i Aleksandra Zając.
O autorze
1 min czytania 2018-06-29

Magdalena Karłowicz w hyperCREW prowadzi działania na stanowisku Account Director dla Pepsico oraz BSH. Doświadczenie zdobywała współpracując z agencjami interaktywnymi: mohi.to, MindChili, Enzo oraz pracując na rynku szkoleń e-learningowych w Smart Education. Wg Karłowicz „tylko projekty, w które wkładamy serce mają znaczenie”. Najbardziej zapadła Jej w pamięć praca nad CMSem Deutsche Banku. Wolny czas najchętniej poświeca na podróże, kajaki i ogrodnictwo.

Ilona Cięszczyk objęła w hyperCREW stanowisko Account Managera i jest odpowiedzialna za obsługę GlaxoSmithKline. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Ilony obejmuje pracę na stanowisku Specjalisty ds. Public Relations w 71media i TOP ONLINE. Inspiracje do pracy czerpie z biografi sportowców. To oni pokazują największą wolę walki i szansę osiągania niemożliwego. Najbliższa Jej biografia to „Novak Djoković Zwycięzca”. Sama czynnie uprawia sport, zwłasza tenis ziemny oraz turystykę górską. W wycieczkach towarzyszy jej ukochany owczarek podhalański.

Monika Dymon w hyperCREW pracuje na stanowisku Social Media Specialist. Obsługuje Klientów agencji jak Lipton, MAOAM, Lions Bank, Siemens. Doświadczenia zawodowe zdobywała na stanowiskach: Social Media Manager – Agencja InplusPR, Junior Content & Social Specialist – AdAgri. Jest wolontariuszką w Centrum Prasowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Motto, którym się kieruje: „More ideas than time”. Za sukces zawodowy poczytuje sobie przekroczenie bariery miliona polubień na stronie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kocha psy. Wolny czas spędza podóżując.

Katarzyna Gajlewicz pracuje w agencji jako Junior Social Media Specialist, awans na to stanowisko został poprzedzony pomyślnie odbytym stażem w hyperCREW oraz wcześniejszą praktyką w ramach studiów. Katarzyna pracuje przy projektach prowadzonych przez agencję dla DaGrasso, Wrangler Europe, Siemens Home, Zelmer, Takto Finanse, Za Mało Zarabiam. Jej motto zawodowe: „Regularne posiłki mają zbawienny wpływ na jakość i wydajność projektu”. Idea ta jest spójna z jej pasją, którą są eksperymenty kulinarne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aleksandra Zając dołączyła do zespołu projektowego na stanowisku Graphic Designer. Jest odpowiedzialna za projekty graficzne Klientów: GSK, BSH, Lipton, Noustique. Wcześniej doświadczenia zawodowe zdobywała pracując w J. Walter Thompson, Lemon Sky dla takich Klientów jak: Shell, Bahlsen, HIT, Absolwent, Winiary, Lion, Tesco, Volkswagen Financial Services, Visa. Prywatnie wielka fanka Wiedźmina (zarówno lektury jak i gier), odpoczywa chodząc po górach, rysuje, fotografuje i współpracuje z zespołem rockowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się