Mathieu Moraillon nowym dyrektorem marketingu terytorium East

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mathieu Moraillon nowym dyrektorem marketingu terytorium East

Z dniem 2 lipca 2018 roku Mathieu Moraillon zostanie Dyrektorem Marketingu Terytorium East i zastąpi na tym stanowisku Frano Susnjarę, który obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu Regionu Azja Pacyfik.

Mathieu Moraillon urodził się w 1977 roku. Uzyskał stopień inżyniera na Politechnice w Grenoble. Z Grupą Renault związał się w 2000 roku i zajmował różne stanowiska, jak Manager Posprzedażowy Sieci, Specjalista ds. Satysfakcji Klienta, Business Manager ds. Części Zamiennych i Akcesoriów. W 2013 roku został mianowany Dyrektorem Obsługi Posprzedażnej Renault Adriatic. W 2015 roku przyjechał do Polski i objął stanowisko Dyrektora ds. Obsługi Posprzedażnej Terytorium East. Mathieu Moraillon prywatnie jest miłośnikiem wycieczek i sportów górskich (kolarstwo górskie, narciarstwo). W wolnym czasie korzysta z okazji, aby podróżować i zwiedzać każdy kraj oraz każde duże miasto w Europie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij