W ubiegłych edycjach kampanii Mirindy konsumenci mogli wziąć udział w „Bitwie smaków”. Głosując zdecydowali, który z nowych smaków ma pozostać w sprzedaży. Tym razem konsumenci mogą przenieść się w stan cytrusowej rzeczywistości, delektując się soczystym smakiem Czerwonej Pomarańczy oraz pysznym smakiem Mandarynki.
W zakręconym spocie TV Mirindy ponownie występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca. Tym razem przenosi swój biznes na gorącą plażę. Dołącza do niego niezwykły pies, który zna kilka nowych trików, którymi popisuje się w zależności od wybranego smaku Mirindy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na profilu Mirinda Polska na Facebooku dostępne są specjalne filtry które będą zmieniać twarz lub otoczenie użytkownika oraz wprowadzać elementy AR do tworzonych przez niego zdjęć czy wideo. Do współpracy zaangażowani zostali również tzw. muserzy, czyli influencerzy z popularnej wśród nastolatków platformy Musical.ly.
Kampania wystartowała na początku czerwca br. i obejmuje spoty telewizyjne, kampanie VOD, działania w social mediach oraz promocję w punktach sprzedaży.
Za działania ATL, w tym spot TV, odpowiada agencja BBDO Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Media Direction, a kreację digitalową przygotowała firma Deloitte Digital.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing