Przelew na telefon w mig – rusza nowa kampania BLIKA

5 lipca startuje nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Kampania zachęca do wypróbowania bezpiecznego i wygodnego dla użytkowników bankowości mobilnej rozwiązania, stanowiącego alternatywę dla gotówki w kontekście codziennych rozliczeń między ludźmi.
O autorze
1 min czytania 2018-07-05

Przelew na telefon BLIK dostępny jest w sześciu bankach: Alior Banku, Banku Zachodnim WBK, Banku Millennium, mBanku, ING Banku Śląskim oraz PKO Banku Polskim. Aby go zrealizować, nie trzeba znać numeru konta bankowego odbiorcy, wystarczy wybrać lub wpisać numer telefonu w aplikacji bankowej i zatwierdzić przelew. Pieniądze znajdą się na koncie odbiorcy w ciągu kilku sekund. Szybki przelew na telefon BLIK jest bezpłatny i działa pomiędzy różnymi bankami przez całą dobę, także w weekendy i święta.

– Jest wiele sytuacji w których chcemy lub musimy się szybko rozliczyć – oddać za zakupy, zrzucić się na wspólny prezent, pomóc bliskim w potrzebie. Sytuacje te pokazujemy w naszej kampanii, ponieważ właśnie wtedy przydaje się przelew na telefon BLIK. Jest wygodny, bezpieczny i stanowi alternatywę dla gotówki, a co najważniejsze działa między różnymi bankami i jest natychmiastowy – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Kampania będzie prowadzona zarówno w telewizji, jak i w internecie, radiu, kinach i social mediach. Za jej stworzenie odpowiada agencji Change Serviceplan. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca wakacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj