1. W marketingu najważniejsze jest…
Człowiek: kreowanie emocji, zachęcanie, dostarczanie przyjemności.
2. Projekt lub kampania, która dodała mi skrzydeł …
Ogólnie rzecz biorąc, wszystko, co może poprawić ludzkie życie: nasze obecne projekty muszą sprawić, że „Easy Life” stanie się rzeczywistością, a nie tylko sloganem.
Cyfrowa strategia grupy Renault idzie w tym kierunku: wkrótce się przekonacie!
Zobacz również
3. Najtrudniejsze wyzwanie zawodowe, z jakim przyszło mi się zmierzyć …
Jako producent samochodów mamy bardzo wiele możliwości kontaktu ze swoimi klientami: poprzez nasze kampanie marketingowe, spotkania ze sprzedawcą, rozmowy na czacie, wizyty w warsztacie, poprzez nasze narzędzia cyfrowe itp. Wyzwaniem jest sprawienie, aby to doświadczenie klienta było miłe i pozytywne za każdym razem. Jest to bardzo trudne, ponieważ w ten proces jest zaangażowanych tysiące osób.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to …
Klienci uważają, że Renault ma najwyższa jakość obsługi w salonach samochodowych i warsztatach w Polsce wśród marek samochodowych. Wyniki te zostały potwierdzone w różnych ankietach (m.in. TNS, Auto Świat).
5. Kampania, której twórcom mógłbym pozazdrościć, to…
Bez wątpienia nasze nadchodzące kampanie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Wierzę, że poza produktem to ludzie i ich osobiste historie są ważnymi elementami, które mogą pomóc klientowi w wyborze produktu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Kiedy nowe idee w marketingu są boleśnie konfrontowane z wrażeniami klienta.
Po co te wysiłki doskonalące każdy etap zakupu w sklepie, w którym pracownicy są smutni, a nawet zdemotywowani?
Podoba mi się ten cytat: „Every step of the sales process went perfectly except the part where the customer buys our product “.
8. We współpracy na linii agencji-marka najważniejsze jest…
Zaufanie.
9. Swoje inspiracje czerpie z…
Z codziennego życia. Jestem uważnym konsumentem i pozwala mi to zdobywać nowe doświadczenia.
10. Moja kampania marzeń…
Kampania wzbudzająca emocje: może sprawić, że będziesz się śmiać, a może płakać… kampania bliska człowiekowi.
11. Zajmuje się marketingiem, dlatego że…
To idealna praca umożliwiająca tworzenie i dzielenie się emocjami. W końcu wracamy do istoty człowieczeństwa.
O rozmówcy:
Mathieu Moraillon
dyrektor marketingu terytorium East w Renault
Mathieu Moraillon urodził się w 1977 roku. Uzyskał stopień inżyniera na Politechnice w Grenoble. Z Grupą Renault związał się w 2000 roku i zajmował różne stanowiska, jak manager posprzedażowy sieci, specjalista ds. satysfakcji klienta, business manager ds. części zamiennych i akcesoriów. W 2013 roku został mianowany dyrektorem obsługi posprzedażnej Renault Adriatic. W 2015 roku przyjechał do Polski i objął stanowisko dyrektora ds. obsługi posprzedażnej terytorium East.