Mathieu Moraillon (Renault): W końcu wracamy do istoty człowieczeństwa

Mathieu Moraillon (Renault): W końcu wracamy do istoty człowieczeństwa

Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedział tym razem Mathieu Moraillon, dyrektor marketingu terytorium East w Renault.

1. W marketingu najważniejsze jest...

Człowiek: kreowanie emocji, zachęcanie, dostarczanie przyjemności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, która dodała mi skrzydeł ...

Ogólnie rzecz biorąc, wszystko, co może poprawić ludzkie życie: nasze obecne projekty muszą sprawić, że „Easy Life" stanie się rzeczywistością, a nie tylko sloganem.
Cyfrowa strategia grupy Renault idzie w tym kierunku: wkrótce się przekonacie!

3. Najtrudniejsze wyzwanie zawodowe, z jakim przyszło mi się zmierzyć ...

Jako producent samochodów mamy bardzo wiele możliwości kontaktu ze swoimi klientami: poprzez nasze kampanie marketingowe, spotkania ze sprzedawcą, rozmowy na czacie, wizyty w warsztacie, poprzez nasze narzędzia cyfrowe itp. Wyzwaniem jest sprawienie, aby to doświadczenie klienta było miłe i pozytywne za każdym razem. Jest to bardzo trudne, ponieważ w ten proces jest zaangażowanych tysiące osób.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to ...

Klienci uważają, że Renault ma najwyższa jakość obsługi w salonach samochodowych i warsztatach w Polsce wśród marek samochodowych. Wyniki te zostały potwierdzone w różnych ankietach (m.in. TNS, Auto Świat).

5. Kampania, której twórcom mógłbym pozazdrościć, to...

Bez wątpienia nasze nadchodzące kampanie.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to...

Wierzę, że poza produktem to ludzie i ich osobiste historie są ważnymi elementami, które mogą pomóc klientowi w wyborze produktu.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Kiedy nowe idee w marketingu są boleśnie konfrontowane z wrażeniami klienta.
Po co te wysiłki doskonalące każdy etap zakupu w sklepie, w którym pracownicy są smutni, a nawet zdemotywowani?
Podoba mi się ten cytat: „Every step of the sales process went perfectly except the part where the customer buys our product “.

8. We współpracy na linii agencji-marka najważniejsze jest...

Zaufanie.

9. Swoje inspiracje czerpie z...

Z codziennego życia. Jestem uważnym konsumentem i pozwala mi to zdobywać nowe doświadczenia.

10. Moja kampania marzeń...

Kampania wzbudzająca emocje: może sprawić, że będziesz się śmiać, a może płakać... kampania bliska człowiekowi.

11. Zajmuje się marketingiem, dlatego że...

To idealna praca umożliwiająca tworzenie i dzielenie się emocjami. W końcu wracamy do istoty człowieczeństwa.

 

O rozmówcy:

Mathieu Moraillon
dyrektor marketingu terytorium East w Renault

Mathieu Moraillon urodził się w 1977 roku. Uzyskał stopień inżyniera na Politechnice w Grenoble. Z Grupą Renault związał się w 2000 roku i zajmował różne stanowiska, jak manager posprzedażowy sieci, specjalista ds. satysfakcji klienta, business manager ds. części zamiennych i akcesoriów. W 2013 roku został mianowany dyrektorem obsługi posprzedażnej Renault Adriatic. W 2015 roku przyjechał do Polski i objął stanowisko dyrektora ds. obsługi posprzedażnej terytorium East.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij