Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak człowiek do człowieka – Performante rusza z kampanią employer brandingową

Czy łatwo jest być w pracy prawdziwym sobą? Wiele osób wciąż kryje się w środowisku zawodowym z nietypowymi pasjami, przekonaniami i zwyczajami. W najnowszej kampanii employer brandingowej agencja Performante pokazuje, że docenia autentyczną osobowość swoich pracowników.
O autorze
1 min czytania 2018-07-10

Piłka nożna, fotografia, ale też tak niecodzienne hobby jak lotnictwo, renowacja mebli czy cosplay, czyli przebieranie się i wcielanie w fikcyjne postaci. Między innymi takie zainteresowania mają członkowie zespołu Performante. Nie dość, że nie muszą ich ukrywać, to jeszcze zostali poproszeni o pochwalenie się swoimi pasjami w promocyjnym filmie. Jego przesłanie jest proste: zawsze bądź sobą – nawet w pracy.

Kampania wpisuje się w coraz mocniejszy w światowym HR, ale wciąż niedoceniany nad Wisłą trend Human to Human (H2H). Jak wyjaśnia specjalistka ds. rekrutacji i employer brandingu Performante Tina Toutounchi, jest to pokazanie „ludzkiej twarzy” pracodawcy, zaproponowanie indywidualnej i partnerskiej relacji. „To standardy panujące w najlepszych globalnych firmach i właśnie takie rozwiązania wdrażamy u nas” – dodaje Tina Toutounchi.

Podkreśla, że pracownicy są przez agencję uważani za najlepszych ambasadorów. „Przy każdej możliwej okazji wspierają nas w nawet najbardziej szalonych działaniach employer brandingowych. Im samym zależy na budowaniu marki firmy: chcą przecież nie tylko współpracować z najlepszymi specjalistami na rynku, ale też budować zgrany, świetny zespół, pasujący do kultury naszej organizacji. Dlatego zaproponowali pokazanie siebie, swoich zainteresowań i pasji – czasem naprawdę zaskakujących… Nie jesteśmy szablonowym pracodawcą, dlatego nie mówimy jak wszyscy: dołącz do naszego międzynarodowego środowiska, mamy świetną atmosferę i benefity. Zamiast tego pokazujemy naszych ludzi, którzy dzielą się swoim prawdziwym JA. I za to ich uwielbiamy!” – śmieje się Tina Toutounchi. Jak dodaje, nowi członkowie zespołu powinni więc być przygotowani na prawdziwą eksplozję różnorodności.

Energetyczny spot to nie jedyne działanie employer brandingowe zrealizowane w ostatnim czasie przez agencję. Firma stworzyła także Performante University – specjalny program edukacyjny, w którym pracownicy mogą sami wybierać i realizować ciekawe kursy oraz szkolenia w najbardziej prestiżowych jednostkach na świecie, nawet takich jak uniwersytety Harvarda czy Berkeley.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj