USP Zdrowie startuje z nową marką Oryal

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
USP Zdrowie startuje z nową marką Oryal

FCBBridge2Fun przygotowała komunikację na launch marki Oryal dla USP Zdrowie.

Właśnie ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową markę elektrolitów od USP Zdrowie – Oryal. Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. Autorami pomysłu po stronie agencji FCBBridge2Fun są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, wielokrotnie nagradzany team kreatywny. Hasłem kampanii jest „Oryal. Zasila mięśnie i mózg”.

Dzięki kampanii kategoria, która dotychczas kojarzyła się jedynie z problemami gastrycznymi bądź sportem wkracza do codziennego życia każdego z nas.

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij