#pałerprezki: czerwiec 2018

#pałerprezki: czerwiec 2018

Co nas inspiruje? Where's the beef? Cyfrowa dopamina, sztuczna inteligencja, gaming, storytelling, analityka danych i social selling - zebraliśmy pełne ciekawych danych i branżowego mięsa prezentacje z ubiegłego miesiąca.

CMO nowym CEO - webinarium IBM

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W badaniu CMO Study 2018 aż 84% dyrektorów marketingu zauważyło, że dotychczasowe modele biznesowe są zagrożone. Przez ostatnie lata to nowe technologie dyktowały zmiany w strategiach firm. Dziś prawie każda firma w mniejszym lub większym zakresie wdrożyła strategię cyfrową i nie jest to wyróżnik na rynku. Zaproszeni do IBM goście dyskutowali na temat nowej roli dyrektora marketingu.

W webinarium wzięli udział: Anna Sakowicz - Chief Digital, Data & Analytics Officer z Publicis Media, Pawel Patkowski - dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska oraz Dariusz Maciołek - dyrektor komunikacji i zarządzania marką w Aviva Polska.

Pałerprezki Forum IAB 2018:

  • Wojtek Walczak: Cyfrowa dopamina, czyli jak komunikować się z uzależnieniem od digitalu

  • Marta Pichlak-Miarka: #MAMSMAKANAMAKA pod lupą sztucznej inteligencji. McDonald's „czyta" zdjęcia

  • Łukasz Turkowski:Przełącz się na Twitch – dlaczego miliony ludzi wybiera gamingowe streamingi zamiast TV i jak marki mogą na tym skorzystać?

  • Piotr Bombol, Jasmin Zäsar: Rynek polskiego gamingu w 2018 roku

  • Radek Wierzbiński: Zdrowaś sieci, treści pełna, czyli o tym, jak wierzy Internet

  • Marta Ulman, Jakub Kwaczyński: In product we (should) trust

  • Sławomir Skowerski: Copywriter 2049

  • Łukasz Kosuniak, Ireneusz Klimczak: Jak wykorzystać marketing automation do aktywnego wsparcia klienta

Hejt to zjawisko, które niezwykle szybko rozwinęło się w naszej rzeczywistości, przede wszystkim tej internetowej. W debacie, która została zorganizowana podczas Festiwalu See Bloggers o hejcie rozmawiały dr Monika Kopytowska z Wydziału Filologicznego UŁ oraz Omenaa Mensah, Zosia Zborowska i Paula Bruszewska.

  • Piotr Bucki: Jakie mózg popełnia błędy i jak to wykorzystać

  • Magdalena Ruta: Narzędzia, które zdigitalizują Twoja firmę od wewnątrz

  • Adrian Gamoń: Storytelling experience. Projektowanie marek i ich narracyjnego doświadczenia

  • Agata Chmielewska: Synergia działań marketingowych w e-commerce

  • Anna Jozanis: Nie daj się oszukać liczbom. O problemach przy interpretacji danych

  • Łukasz Kosuniak: Zbuduj swoje imperium sprzedażowe wykorzystując social selling

  • Marta Smyrska, Paweł Bronikowski: Jak sprzedawać przy pomocy LinkedIn

  • Irena Pichola: W kierunku zrównoważonego wzrostu i rozwoju – trendy CSR 2018

  • Nathan Benaich: The State of Artificial Intelligence in 2018: A Good Old Fashioned Report

 

>>> #pałerprezki: maj 2018

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij