Mary Meeker: Internet Trends Report 2018
Edyta Kowal: Kupujesz, czy trzeba z Tobą chodzić? Czyli o wykorzystaniu content marketingu w PR
Zobacz również
Łukasz Majewski: Jak zmienia się praca PR-owca, gdy social media to nowa telewizja?
Łukasz Kosuniak: Social selling w firmie
Szymon Lisowski: Twój hotel w social media
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk: RODO w e-commerce. Jak pozbyć się check-boxów
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Maciej Ziemczonek: Kupowanie w mobile’u
Łukasz Chwiszczuk: Generowanie sprzedaży w e- commerce poprzez Google AdWords
Michał Kreczmar: Nowe technologie komunikacji – które wykorzystać, aby usprawnić działanie client service?
Cezary Glijer: SEO 2,19, czyli jak żyć i odnosić sukcesy seo w dynamicznie zmieniającym się świecie
Sudio Sudarsan: Idea to identity: the design of brand
The art of failing: a brief intro to marketing side of things
Marcin Sokołowski: Sprzedaż a Marketing w B2B
Jeśli chcecie dowiedzieć się, jakie narzędzia są niezbędne w codziennej pracy PR-owca, zapoznajcie się z pierwszą częścią naszego cyklu Narzędziownia PR-owca (Cz. 1)
Jak wykorzystać format stories reklamie? Poznajcie 11 przykładów, jak wykorzystać format stories w kampaniach reklamowych
A jak robić dobre transmisje LIVE w mediach społecznościowych? Tego dowiecie się z artykułu 10 wskazówek, jak robić dobre transmisje na żywo