#pałerprezki: maj 2018

#pałerprezki: maj 2018
Co nas inspiruje? Where's the beef? Wybraliśmy dla Was inspirujące i pełne mięsa prezentacje. Skuteczna komunikacja marki z niewielkim budżetem, RODO w e-commerce, kupowanie w mobile'u, social selling w firmie – o tym i nie tylko przeczytacie poniżej.
O autorze
1 min czytania 2018-06-04

Mary Meeker: Internet Trends Report 2018

Edyta Kowal: Kupujesz, czy trzeba z Tobą chodzić? Czyli o wykorzystaniu content marketingu w PR

Łukasz Majewski: Jak zmienia się praca PR-owca, gdy social media to nowa telewizja?

Łukasz Kosuniak: Social selling w firmie

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szymon Lisowski: Twój hotel w social media

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk: RODO w e-commerce. Jak pozbyć się check-boxów

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Maciej Ziemczonek: Kupowanie w mobile’u

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Łukasz Chwiszczuk: Generowanie sprzedaży w e- commerce poprzez Google AdWords

Michał Kreczmar: Nowe technologie komunikacji – które wykorzystać, aby usprawnić działanie client service?

Cezary Glijer: SEO 2,19, czyli jak żyć i odnosić sukcesy seo w dynamicznie zmieniającym się świecie

Sudio Sudarsan: Idea to identity: the design of brand

The art of failing: a brief intro to marketing side of things

Marcin Sokołowski: Sprzedaż a Marketing w B2B

Jeśli chcecie dowiedzieć się, jakie narzędzia są niezbędne w codziennej pracy PR-owca, zapoznajcie się z pierwszą częścią naszego cyklu Narzędziownia PR-owca (Cz. 1)

Jak wykorzystać format stories reklamie? Poznajcie 11 przykładów, jak wykorzystać format stories w kampaniach reklamowych

A jak robić dobre transmisje LIVE w mediach społecznościowych? Tego dowiecie się z artykułu 10 wskazówek, jak robić dobre transmisje na żywo