TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piwo Królewskie 3.2% już w sprzedaży na stadionie Legii

Marka Królewskie, sponsor klubu piłkarskiego Legia Warszawa, wprowadza stadionową wersję ulubionego piwa warszawiaków. Od 14 lipca w obiekcie Mistrza Polski przy ul. Łazienkowskiej 3 w sprzedaży pojawi się Królewskie w wariancie z 3,2% alkoholu.
O autorze
1 min czytania 2018-07-12

– Charakteryzuje się świetnym podaniem, ale jeszcze lepszym przyjęciem. Uwierzcie, że czekaliście na niego bardzo długo. Spotkacie go przede wszystkim przy barze, ale o jego formę byłbym spokojny – tak nową niespodziankę dla kibiców przedstawia Łukasz „Juras” Jurkowski, spiker Legii, który wystąpił w filmie zapowiadającym wprowadzenie piwa Królewskie na stadion. Piwo Królewskie zadebiutuje na stadionie przy Łazienkowskiej już 14. lipca podczas meczu o Superpuchar Polski z Arką Gdynia. Zmniejszona zostanie zawartość alkoholu – do 3,2%, lecz niezmienny pozostanie smak piwa, znany warszawiakom od lat.

Wprowadzenie stadionowego wariantu to kolejny element współpracy dwóch stołecznych marek – symboli. – Już od 15 lat Królewskie jest z Legią na dobre i złe. Partnerstwo z tak ważnym symbolem stolicy to dla nas wielkie wyróżnienie i powód do dumy. Dzięki tej strategicznej współpracy możemy być bliżej naszych konsumentów. Tym bardziej cieszymy się, że od nowego sezonu będziemy im towarzyszyć w miejscu, gdzie przeżywają największe emocje – na stadionie ukochanej drużyny. To tutaj dzieją się najważniejsze momenty dla kibiców i dla klubu, dlatego Królewskiego nie może tu zabraknąć – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Oparta na warszawskim charakterze współpraca Legii i Królewskiego trwa od 2004 roku. W tym czasie klub sześć razy zdobywał mistrzostwo Polski i siedem razy Puchar Polski, a w 2016 roku awansował do Ligi Mistrzów. Do rozpoczynającego się wkrótce nowego sezonu klub przystąpi jako obrońca mistrzostwa oraz Pucharu i po raz kolejny powalczy o awans do najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek w Europie. Kibiców na stadionie przy Łazienkowskiej znów czekają więc wielkie emocje. Od 14. lipca na stadionie towarzyszyć im będzie także piwo Królewskie w wersji 3,2%.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj