Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TOFU Studio z nagrodą Miasta Gdańska oraz nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera

TOFU Studio w niedzielę 8 lipca odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok.
O autorze
1 min czytania 2018-07-13

Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.

Autorzy “Złotej Kampanii” przygotowanej na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku i promującej XV tryptyk “Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, czyli Zuzanna Zamorska, Adam Chyliński i Daniel Naborowski z TOFU Studio zostali laureatami Nagrody Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska za 2017 rok. Rozstrzygnięcie konkursu było jednym z ostatnich wydarzeń V Światowego Zjazdu Gdańszczan na plenerowej scenie ulokowanej przy Skwerze Świętopełka w centrum miasta.

W skład kapituły nagrody im. Martina Opitza weszli: Marek Bumblis – przewodniczący komisji kultury i promocji Rady Miasta Gdańska; Anna Zbierska – z-ca dyrektora Biura Prezydenta Gdańska ds. Komunikacji i Marki Miasta; Barbara Frydrych – dyrektor Biura Prezydenta Gdańska ds. Kultury oraz Ewa Adamska – kierownik Referatu ds. Mecenatu Kultury UMG. Werdykt był jednogłośny.

Według osób oceniających projekt zespół TOFU Studio opracował wszystkie narzędzia do nowoczesnej promocji i skutecznej komunikacji marketingowej, przygotowując dedykowaną identyfikację wizualną i wszystkie kreacje w ramach kampanii promującej obraz. W swojej pracy wykorzystał nowoczesne, niestandardowe formy promocji, np. złoty tramwaj, będący przykładem dedykowanej akcji ambientowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fot. Grzegorz Mehring / www.gdansk.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodatkowo 28 i 29 czerwca międzynarodowe Jury tegorocznej edycji konkursu Joseph Binder Award w Wiedniu przyznało TOFU Studio dwie nominacje w kategoriach: ilustracja reklamowa oraz plakat. Nominowanymi pracami jest seria plakatów promujących „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga przygotowanych na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku, oraz kalendarz ROBOTY przygotowany przez studio charytatywnie dla Fundacji KRWINKA z Łodzi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W pierwszej rundzie Joseph Binder Award 2018 wszystkie zgłoszone projekty zostały ocenione online. Prace, które uzyskały najwyższą notę zostały następnie przesłane do organizatora designaustria i ocenione bezpośrednio przez profesjonalne Jury. Finalnie na liście nominowanych projektów znalazło się tylko 71 prac spośród 876 zgłoszeń, które wpłynęły na tegoroczną edycję tego konkursu. Stanowi to mniej niż 10% spośród prac zgłoszonych przez 461 grafików i ilustratorów z 38 krajów. Ostatecznie 8 projektów zdobędzie złoto, 12 otrzyma srebro, zaś 4 projekty zostaną uhonorowane brązem. Pozostałe 47 prac zostanie wyróżnionych.

Zwycięzcy tegorocznej edycji Joseph Binder Award zostaną ogłoszeni podczas oficjalnej ceremonii wręczenia nagród, która odbędzie się w Design Forum w Wiedniu 8 listopada 2018 roku. Dzień później, 9 listopada, w tym samym miejscu odbędzie się Sympozjum Josepha Bindera.