TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Alessandro De Rose w kampanii oficjalnego czasomierza Red Bull Cliff Diving World Series 2018

TIMEX, amerykański producent zegarków, został tegorocznym Oficjalnym Partnerem Technicznym turnieju skoków z klifu RBCD. Z tej okazji marka z Connecticut zaprezentowała specjalną edycję ultra wytrzymałego czasomierza z serii Command.
O autorze
1 min czytania 2018-07-13

W 9. edycji zawodów w barwach TIMEX wystąpi zeszłoroczny Mistrz Cliff Divingu Alessandro De Rose. Firma wspólnie z nieustraszonym Włochem i zespołem Czerwonego Byka zaprojektował czasomierz TIMEX Command Red Bull Cliff Diving World Series Edition z myślą o śmiałkach. Wykonany w klasycznych barwach granatu, czerwieni i srebra, jest wstrząsoodporny i wodoszczelny do głębokości 100 m. Jego detale wykonano z anodyzowanego aluminium, zaś silikonowy pasek zdobi logo turnieju RBCD. Posiada również stoper, timer, podświetlenie INDIGLO, a także alarm i alert hydracyjny. 

De Rose jest również bohaterem czterech spotów prezentujących nowy zegarek oraz piękno cliffdivingu. Poszczególne klipy przedstawiają nurka w codziennych sytuacjach, podczas których niespodziewanie zostaje przeniesiony na krawędź skał.




Już 14 lipca seria zawita w São Miguel, portugalskiej wyspie należącej do archipelagu Azorów. Skoki z klifu to dyscyplina sportowa z elementami akrobatyki, w której śmiałkowie nurkują z wysokości 27 metrów z prędkością 85 km/h! Jest to wysokość prawie trzykrotnie większa niż olimpijska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

São Miguel jest trzecim z przystanków rywalizacji. Warto przypomnieć, że w pierwszym z tegorocznych zmagań, odbywających się w Teksasie 2 czerwca, zwyciężył Polak Krzysztof Kolanus. Triumfatorem drugiego z etapów był Amerykanin Steven LoBue. Teraz rywalizacja nabierze jeszcze większego tempa, ponieważ na najwyższe miejsce na podium szykuje się zeszłoroczny zwycięzca Alessandro De Rose.

W każdym z miast, w których odbywają się zawody, TIMEX przygotował specjalne aktywacje, angażujące fanów obecnych podczas wydarzenia. W strefie marki będzie można spróbować wirtualnych skoków z klifu, dzięki animacji w okularach VR. Co więcej, zgromadzeni będą mogli wykonać selfie, sprawiające wrażenie skoku ze skał. Z kolei dla 500 pierwszych gości TIMEX przygotował nagrody – zegarki TIMEX Command Float.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się