Dariusz Maciołek pokieruje marketingiem Banku BGŻ BNP Paribas

Od 16 lipca br. stanowisko dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas obejmie Dariusz Maciołek, dotychczas związany z Aviva Polska.
O autorze
0 min czytania 2018-07-16

Dariusz Maciołek jako dyrektor zarządzający Pionem Komunikacji będzie koncentrował się na budowaniu silnej marki Banku, marketingowym wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także realizacji nowej strategii Banku. Maciołek będzie również odpowiedzialny za strategię marki, komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz komunikację wewnętrzną i PR.

Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (PZU, Aviva Polska, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).