Dariusz Maciołek pokieruje marketingiem Banku BGŻ BNP Paribas

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dariusz Maciołek pokieruje marketingiem Banku BGŻ BNP Paribas

Od 16 lipca br. stanowisko dyrektora zarządzającego Pionem Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas obejmie Dariusz Maciołek, dotychczas związany z Aviva Polska.

Dariusz Maciołek jako dyrektor zarządzający Pionem Komunikacji będzie koncentrował się na budowaniu silnej marki Banku, marketingowym wsparciu poszczególnych linii biznesowych, a także realizacji nowej strategii Banku. Maciołek będzie również odpowiedzialny za strategię marki, komunikację marketingową, rozwój kanałów społecznościowych, CSR oraz komunikację wewnętrzną i PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dariusz Maciołek to doświadczony menadżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, aktywności sponsoringowych, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (PZU, Aviva Polska, Rabobank, Provident) oraz w branży energetycznej (PGE Polska Grupa Energetyczna).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij