Celem kampanii „Dzielnica Wisła” jest zwrócenie oczu warszawiaków ku Wiśle oraz poprawienie czystości przestrzeni publicznych Wisły w Warszawie, zmiana zachowań i wyrobienie nawyku sprzątania po sobie.
Zasady wymiany są proste: 2 odpady = 1 butelka wody (0,5 litra).
Po wrzuceniu do automatu dwóch pustych plastikowych butelek lub puszek można odebrać półlitrową butelkę wody.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W okresie czerwiec – wrzesień 2016 dziennie w punktach wymieniono 1800 sztuk odpadów, a łącznie odzyskano ponad 25 000 sztuk odpadów.
Automaty znajdują się w dwóch lokalizacjach:
- W pawilonie przy bulwarach gen. Georga Smitha Pattona (na tyłach Muzeum Sztuki Nowoczesnej), od pon. do czw. w godz.14:00 – 19:00 oraz od pt. do ndz. w godz.11:00 – 21:00
- przy lokalu Beach Bar Aquatica (Wybrzeże Helskie 1/5) – 7 dni w tygodniu, w godz.12:00 – 19:00.
W czerwcu Żywiec Zdrój razem z Martyną Wojciechowską, firmującą akcję marki, przeszły mały kryzys. Powodem tego był wpis Martyny Wojciechowskiej w mediach społecznościowych, w którym broniła ona plastiku i uznała, że jest mniej szkodliwy dla środowiska niż szkło. Więcej na ten temat przeczytacie w artykule Czy Martyna jest OK?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Coraz więcej firm angażuje się w ochronę środowiska i decyduje na wykorzystanie materiałów pochodzących z recyclingu. Największe światowe marki dążą do ograniczenia wytwarzania plastiku i poliestru poprzez szereg podejmowanych działań. O ciekawych przykładach takich działań możecie przeczytać w materiale 5 światowych marek, które rozpoczęły ekologiczną rewolucję