Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

FoodCare oficjalnym sponsorem Legii Warszawa

Oficjalnym sponsorem Legii Warszawa została firma FoodCare, producent m.in. popularnego napoju izotonicznego 4move. Nowa umowa sponsorska będzie obowiązywała przez dwa lata.
O autorze
1 min czytania 2018-07-20

Legia i FoodCare rozpoczynają współpracę pod hasłem: „Ruszamy razem po mistrzostwo”. Poprzez wspólne akcji marketingowe, którym będzie towarzyszył hashtag #ruszsięnaLegię, obaj partnerzy będą zachęcać kibiców do zdrowego, sportowego trybu życia i aktywnego kibicowania przy Łazienkowskiej 3. Szczegóły zostaną niebawem podane na stronie legia.com oraz social mediach klubu i 4move.

Logo 4move pojawi się na spodenkach meczowych pierwszego zespołu Legii Warszawa. Zakres współpracy między Legią a FoodCare obejmuje również wsparcie sponsoringowe Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa i liczących już ponad 100 ośrodków szkółek piłkarskich Legia Soccer Schools, czyli dwóch filarów, które w przyszłości będą stanowić o potencjale sportowym i tożsamości klubu.

– Legia Warszawa po raz kolejny udowodniła, że jest nie tylko atrakcyjnym partnerem biznesowym, ale również najlepszą platformą marketingową skierowaną zarówno do zawodowych sportowców, jak i pasjonatów aktywnego trybu życia. Tym razem połączyliśmy siły z cenionym producentem napojów izotonicznych i energetycznych. To bardzo dobra umowa dla obu stron, które wyróżnia energia, dynamika i determinacja. Zaangażowanie marki 4move pozwoli zaproponować naszym kibicom wiele wyjątkowych akcji o dużym rozgłosie – mówi członek zarządu Legii, Łukasz Sekuła.

– Podejmując współpracę z Legią, łączymy producenta największego produktu w kategorii napojów izotonicznych w Polsce z największym klubem piłkarskim w Polsce. Doceniamy historię i ogromne tradycje sportowe Legii Warszawa. Były dla nas kluczowe przy podjęciu decyzji o współpracy, ponieważ wizja marki 4move opiera się o promocję systematycznego uprawiania sportu, w myśli idei „trening czyni mistrza”. Cieszymy się na początek współpracy i kibicujemy Legii – mówi Piotr Szablowski, Commercial Director, członek zarządu FoodCare sp. z o.o.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj