W reklamie widzimy ojca, który jeździ dookoła McDonald’s drive-thru i próbuje zamówić kawę tak, aby nie obudzić śpiącego na tylnym siedzeniu małego dziecka. Spot ma na celu promocję McCafé i pokazuje, że pracownicy sieci zrobią wszystko, aby zaspokoić wszelkie potrzeby klientów. Hasłem przewodnim reklamy jest „McCafé. We’re coffee people”.
Za realizację spotu dla McDonald’s Australia odpowiada agencja DDB.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To adaptacja reklamy zrealizowanej w 2010 roku dla McDonald’s przez agencję TBWA:
PS IKEA: Dobry słuchacz
Umiejętność wysłuchania, w szczególności własnego dziecka, jest jedną z najważniejszych umiejętności w życiu. Wie to doskonale IKEA, która w swojej reklamie pokazuje trudny okres dojrzewania i relację ojca z córką.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2 Każdy Ojciec jest superbohaterem [przegląd]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wiele marek w swoich reklamach decyduje się skupić na relacji ojca z dziećmi. Więcej ciekawych przykładów takich kreacji możecie zobaczyć w przeglądzie Każdy Ojciec jest Superbohaterem, czyli przegląd najlepszych kreacji z okazji Dnia Ojca.
PS3 NextGen Cup Challenge
Niedawno McDonald’s połączył siły ze Starbucksem w ramach partnerstwa na rzecz ochrony środowiska. W ramach inicjatywy NextGen Cup Challenge obie firmy będą pracować nad stworzeniem nowego typu kubka, nadającego się w całości do recyklingu.