McCafé rozumie potrzeby rodziców: zamów kawę bez wysiadania z auta i budzenia śpiącego dziecka

McCafé rozumie potrzeby rodziców: zamów kawę bez wysiadania z auta i budzenia śpiącego dziecka

McDonald’s wypuścił wzruszającą reklamę, w której udowadnia, że pracownicy sieci zrobią wszystko, aby zaspokoić potrzeby klientów.

W reklamie widzimy ojca, który jeździ dookoła McDonald’s drive-thru i próbuje zamówić kawę tak, aby nie obudzić śpiącego na tylnym siedzeniu małego dziecka. Spot ma na celu promocję McCafé i pokazuje, że pracownicy sieci zrobią wszystko, aby zaspokoić wszelkie potrzeby klientów. Hasłem przewodnim reklamy jest „McCafé. We're coffee people”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za realizację spotu dla McDonald's Australia odpowiada agencja DDB.

To adaptacja reklamy zrealizowanej w 2010 roku dla McDonald's przez agencję TBWA:

PS IKEA: Dobry słuchacz

Umiejętność wysłuchania, w szczególności własnego dziecka, jest jedną z najważniejszych umiejętności w życiu. Wie to doskonale IKEA, która w swojej reklamie pokazuje trudny okres dojrzewania i relację ojca z córką.

PS2 Każdy Ojciec jest superbohaterem [przegląd]

Wiele marek w swoich reklamach decyduje się skupić na relacji ojca z dziećmi. Więcej ciekawych przykładów takich kreacji możecie zobaczyć w przeglądzie Każdy Ojciec jest Superbohaterem, czyli przegląd najlepszych kreacji z okazji Dnia Ojca.

PS3 NextGen Cup Challenge

Niedawno McDonald’s połączył siły ze Starbucksem w ramach partnerstwa na rzecz ochrony środowiska. W ramach inicjatywy NextGen Cup Challenge obie firmy będą pracować nad stworzeniem nowego typu kubka, nadającego się w całości do recyklingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij