Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

McCafé rozumie potrzeby rodziców: zamów kawę bez wysiadania z auta i budzenia śpiącego dziecka

McCafé rozumie potrzeby rodziców: zamów kawę bez wysiadania z auta i budzenia śpiącego dziecka
McDonald’s wypuścił wzruszającą reklamę, w której udowadnia, że pracownicy sieci zrobią wszystko, aby zaspokoić potrzeby klientów.
O autorze
1 min czytania 2018-07-24

W reklamie widzimy ojca, który jeździ dookoła McDonald’s drive-thru i próbuje zamówić kawę tak, aby nie obudzić śpiącego na tylnym siedzeniu małego dziecka. Spot ma na celu promocję McCafé i pokazuje, że pracownicy sieci zrobią wszystko, aby zaspokoić wszelkie potrzeby klientów. Hasłem przewodnim reklamy jest „McCafé. We’re coffee people”.

Za realizację spotu dla McDonald’s Australia odpowiada agencja DDB.

To adaptacja reklamy zrealizowanej w 2010 roku dla McDonald’s przez agencję TBWA:

PS IKEA: Dobry słuchacz

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umiejętność wysłuchania, w szczególności własnego dziecka, jest jedną z najważniejszych umiejętności w życiu. Wie to doskonale IKEA, która w swojej reklamie pokazuje trudny okres dojrzewania i relację ojca z córką.

PS2 Każdy Ojciec jest superbohaterem [przegląd]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wiele marek w swoich reklamach decyduje się skupić na relacji ojca z dziećmi. Więcej ciekawych przykładów takich kreacji możecie zobaczyć w przeglądzie Każdy Ojciec jest Superbohaterem, czyli przegląd najlepszych kreacji z okazji Dnia Ojca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 NextGen Cup Challenge

Niedawno McDonald’s połączył siły ze Starbucksem w ramach partnerstwa na rzecz ochrony środowiska. W ramach inicjatywy NextGen Cup Challenge obie firmy będą pracować nad stworzeniem nowego typu kubka, nadającego się w całości do recyklingu.