TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Semilac z nową aplikacją rozpoznającą lakier na paznokciach

Semilac chcąc być jeszcze bliżej swoich klientek, stawia na większą mobilność. Marka wprowadziła nową aplikację na telefony i tablety – Semilac App, która umożliwia między innymi wykrycie koloru paznokci spośród palety ponad 300 dostępnych odcieni z oferty.
O autorze
1 min czytania 2018-07-25

Marka lakierów hybrydowych Semilac prowadzi zintegrowane działania marketingowe, kładąc duży nacisk na social media, wysokiej jakości content, współpracę z ambasadorami czy innowacyjne idee promocyjne. W zgodzie z zasadą human to human oraz w odpowiedzi na oczekiwania klientek, które od samego początku były dla marki priorytetem, firma zdecydowała się na zaprojektowanie i wprowadzenie aplikacji mobilnej Semilac App, która skupiając najważniejsze informacje, ma za zadanie integrować i angażować fanów oraz edukować społeczność.

Niezwykle przydatną funkcją aplikacji jest możliwość dopasowania kolorów z dostępnej palety do własnych upodobań, bez wychodzenia z domu. Inteligentne narzędzie wykrywa odcień z paznokci lub ze zdjęcia, a następnie podpowiada, jakie barwy zostały użyte do wykonania stylizacji. Aplikacja pozwala również użytkownikom na wymianę doświadczeń związaną z korzystaniem z produktów Semilac za sprawą platformy służącej do integracji społeczności. Dodatkowo Semilac App informuje klientki o najnowszych wydarzeniach i dostarcza solidnej wiedzy na temat stylizacji paznokci i makijażu poprzez dostępne tutoriale, poradniki czy treści video.

Najbardziej interaktywnym narzędziem jest gromadzenie stylizacji klientek, które mogą podlegać opinii innych użytkowniczek – w ten sposób obie strony zyskują szansę na wygrywanie nagród. Poza tym aplikacja pozwala również użytkownikom na zakup wszystkich produktów z asortymentu marki.

Semilac App to prawdziwa gratka dla osób interesujących się sztuką manicure czy wizażystów. Pod koniec czerwca, w ciągu pierwszych 24h aplikacja została zainstalowana aż 8 tysięcy razy. Obecnie cieszy się społecznością liczącą 22 tysiące aktywnych użytkowników. – komentuje Maciej Bujak, social media manager marki Semilac.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj