Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Semilac z nową aplikacją rozpoznającą lakier na paznokciach

Semilac chcąc być jeszcze bliżej swoich klientek, stawia na większą mobilność. Marka wprowadziła nową aplikację na telefony i tablety – Semilac App, która umożliwia między innymi wykrycie koloru paznokci spośród palety ponad 300 dostępnych odcieni z oferty.
O autorze
1 min czytania 2018-07-25

Marka lakierów hybrydowych Semilac prowadzi zintegrowane działania marketingowe, kładąc duży nacisk na social media, wysokiej jakości content, współpracę z ambasadorami czy innowacyjne idee promocyjne. W zgodzie z zasadą human to human oraz w odpowiedzi na oczekiwania klientek, które od samego początku były dla marki priorytetem, firma zdecydowała się na zaprojektowanie i wprowadzenie aplikacji mobilnej Semilac App, która skupiając najważniejsze informacje, ma za zadanie integrować i angażować fanów oraz edukować społeczność.

Niezwykle przydatną funkcją aplikacji jest możliwość dopasowania kolorów z dostępnej palety do własnych upodobań, bez wychodzenia z domu. Inteligentne narzędzie wykrywa odcień z paznokci lub ze zdjęcia, a następnie podpowiada, jakie barwy zostały użyte do wykonania stylizacji. Aplikacja pozwala również użytkownikom na wymianę doświadczeń związaną z korzystaniem z produktów Semilac za sprawą platformy służącej do integracji społeczności. Dodatkowo Semilac App informuje klientki o najnowszych wydarzeniach i dostarcza solidnej wiedzy na temat stylizacji paznokci i makijażu poprzez dostępne tutoriale, poradniki czy treści video.

Najbardziej interaktywnym narzędziem jest gromadzenie stylizacji klientek, które mogą podlegać opinii innych użytkowniczek – w ten sposób obie strony zyskują szansę na wygrywanie nagród. Poza tym aplikacja pozwala również użytkownikom na zakup wszystkich produktów z asortymentu marki.

Semilac App to prawdziwa gratka dla osób interesujących się sztuką manicure czy wizażystów. Pod koniec czerwca, w ciągu pierwszych 24h aplikacja została zainstalowana aż 8 tysięcy razy. Obecnie cieszy się społecznością liczącą 22 tysiące aktywnych użytkowników. – komentuje Maciej Bujak, social media manager marki Semilac.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj