Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Value Media zwycięzcą przetargu Poczty Polskiej

Dom mediowy Value Media, należący do Group One, wygrał przetarg na roczną obsługę Poczty Polskiej, zdobywając maksymalną liczbę 100 pkt.
O autorze
1 min czytania 2018-07-26

W ramach współpracy Value Media będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów do realizowanych kampanii reklamowych oraz organizację działań niestandardowych.

Poczta Polska jest kolejną polską spółką z udziałem Skarbu Państwa, po Telewizji Polskiej oraz PKP Intercity, której budżet reklamowy zdobył Value Media. Roczna współpraca będzie dotyczyć przede wszystkim strategii, planowania i zakupu mediów w ramach prowadzonych kampanii reklamowych. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego i kampanii sponsoringowej w telewizji, radio i kinach, działania reklamowe w internecie oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH.

Współpraca Poczty Polskiej z Value Media obejmuje również szereg działań niestandardowych z zakresu m.in. organizacji i realizacji kampanii typu ambient marketing, akcji promocyjnych, eventów oraz konferencji. Dodatkowym obszarem działania będą projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj