Value Media zwycięzcą przetargu Poczty Polskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media zwycięzcą przetargu Poczty Polskiej

Dom mediowy Value Media, należący do Group One, wygrał przetarg na roczną obsługę Poczty Polskiej, zdobywając maksymalną liczbę 100 pkt.

W ramach współpracy Value Media będzie odpowiadać za opracowanie strategii komunikacji, planowanie i zakup mediów do realizowanych kampanii reklamowych oraz organizację działań niestandardowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poczta Polska jest kolejną polską spółką z udziałem Skarbu Państwa, po Telewizji Polskiej oraz PKP Intercity, której budżet reklamowy zdobył Value Media. Roczna współpraca będzie dotyczyć przede wszystkim strategii, planowania i zakupu mediów w ramach prowadzonych kampanii reklamowych. Szeroko zakrojone działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego i kampanii sponsoringowej w telewizji, radio i kinach, działania reklamowe w internecie oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH.

Współpraca Poczty Polskiej z Value Media obejmuje również szereg działań niestandardowych z zakresu m.in. organizacji i realizacji kampanii typu ambient marketing, akcji promocyjnych, eventów oraz konferencji. Dodatkowym obszarem działania będą projekty związane z lokowaniem marki Poczty Polskiej w mediach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij