AmRest szacunkowo za 8 mln euro przejmie sieć Telepizza w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AmRest szacunkowo za 8 mln euro przejmie sieć Telepizza w Polsce

26 lipca br. AmRest poinformował o podpisaniu umowy zakupu sieci Telepizza w Polsce. W wyniku transakcji AmRest nabędzie 36 restauracji własnych i jednocześnie zostanie operatorem 71 lokali franczyzowych Telepizza.

Na mocy zawartej umowy AmRest nabędzie 100% udziałów TELEPIZZA POLAND Sp. z o.o., operatora marki Telepizza w Polsce, powiększając tym samym swój portfel o 107 restauracji. Wartość transakcji szacowana jest na kwotę 8 mln euro, przy czym ostateczna cena zostanie potwierdzona w dniu zamknięcia transakcji. Finalizacja umowy spodziewana jest w najbliższych miesiącach, po uzyskaniu odpowiednich zgód organów antymonopolowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Monika Czyż, Prezydent Pizza Hut w AmRest skomentowała: - „Ta transakcja to kolejny krok na drodze do budowy dynamicznie rozwijającego się biznesu restauracyjnego w Europie i jednocześnie przypieczętowanie pozycji AmRest jako lidera w segmencie pizzerii oraz dostaw posiłków do domu. Jesteśmy w pełni przekonani, iż nasze wieloletnie doświadczenie oraz doskonałość operacyjna pozwolą nam stworzyć nową wartość na polskim rynku gastronomicznym, zarówno dla gości restauracji jak i naszych akcjonariuszy. Jednocześnie chcielibyśmy serdecznie powitać w naszym zespole wszystkich pracowników oraz franczyzobiorców Telepizza w Polsce. Z niecierpliwością czekamy na wspólną pracę nad stworzeniem wyjątkowej oferty dla klientów, łączącej najwyższej jakości produkty z profesjonalną usługą dostawy".

AmRest z sukcesem umacnia swoją pozycję w Europie jako operatora w segmencie pizzerii oraz dostaw posiłków do domu. Z uwagi na przejęcie biznesu Telepizza w Polsce i posiadanie praw masterfranczyzy dla marki Pizza Hut, Spółka widzi doskonałe perspektywy dalszego rozwoju sieci Pizza Hut we Francji, Niemczech, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji, zarówno w modelu franczyzowym jak i poprzez otwarcia restauracji własnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij