Beata Suchocka jest managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu obszarami marketingu i sprzedaży. Zajmowała się rozwijaniem i wdrażaniem nowych produktów, planowaniu i prowadzeniu kampanii 360 na rynku lokalnym i międzynarodowym oraz zarządzaniem projektami.
Wcześniej pracowała m.in. jako Dyrektor Marketingu w Profile Vox, Kierownik Marketingu i Projektów Marketingowych w The Lorenz Bahlsen Snack World czy jako Starszy Kierownik Marki oraz Kierownik ds. Marketingu Handlowego w Wrigley Poland.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W strukturach RiverWood marketing Beata Suchocka odpowiedzialna będzie za zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy, realizację celów biznesowych oraz zarządzanie budżetem i kilkudziesięcioosobowym zespołem.